DAY6A-九州之旅升級自駕遊 2015年12月6日

我地訂左7點食早餐~ 太準時餐廳都未入得~ haha
今次D溫泉都係一set set 早餐
清到無朋友既豆腐
OH NO!!! 又飯...唔食...真係唔食啦
返房浸多次~ 9點幾就走啦~
每間房都係日文
我地都算遲走~ 好多車都唔見晒LU~
真係四面都係山~
今日路線
今日係最後1晚要返福岡啦~
再一次去白川水源...跟指示行下行下就叫泊左架車
又係一路行一唔叫唔好有車個D地方...
上次我唔係呢到入呢...~
當然飲水都要比入場費啦~ 靚水呀嘛~
時間尚早~ 無咩人
白川水N年後又來了~
一定要飲啦~
今次靜靜咁睇~ 影埋 MOVIE~
要放到最大先見到D水係湧出來~
仲見到紅葉~
又係你地~
今次無帶樽來裝水~ 呀媽都飲熱水~ HAHA
影完走啦~
GPS 真係唔話得...又帶我行得一車路...我媽真係覺得我技術差到會揸到跌落田到...

沒有留言:

張貼留言