DAY7-九州之旅升級自駕遊 2015年12月7日

今日早D食早餐啦
今日係和洋式早餐 Set來~ 右面小食自己出去揀
食飽就出去行一行啦
最後一日比埋個藍天我!thank you~
呢棟樓得呀~
行緊去地下街
三越
我媽竟然唔知佢地係銀杏樹
大丸
去地下街搵樣好重要既野
天神個地下街算係我向日本行過最靚地下街~ [暫時]
搵到好重要既野~ 就係排隊!!! 買香港都有既芝士tart~
就係佢啦~ 香港都唔平~ 朋友HK排過一次買埋我份~ 但唔係熱食~ 來日本要試試啦~
呢個爐仔就係焗大家食既芝士批
OH~ BABY~ NICE TO MEET YOU!!!
其實點解要排隊呢...D日本人太好服務...個個只做一PART...買1位都用唔少時間...
1個收錢同落單..1個入 TART... 1個招呼... 2個叫人排隊...1個整盒...我相個HK任個一個餅店呀姐 15分鐘就賣晒佢D TART...
比起HK 雖然都要排~ 但應該只係排左十零分鐘~ 我都係買3個~ OK啦~ ¥630
佢其實都唔係比熱辣辣既你~ 可能個皮要暖先係脆~ 即時食就梗係好食過凍食啦~ 
有時間又經過買來食下都OK~
食完又行返酒店
呢個柚係 5000YEN!!!
返到酒店~ 接返架車啦~ 福岡市區周圍泊車都唔平~
今日行車路線好簡單
先去左福岡 TOWER~ 泊左去海濱公園個停車場~
¥300 呢~
行出少少就係沙灘~
福岡 TOWER
行去 福岡 TOWER 時見到
佢都有任食蠔
我以為福岡 TOWER係商場...原來真係用來發射 TV信號係無野行 @.@
無野行又去返車到~ 我呀媽叫我見無咩人練習下泊車~ 我又真係好無聊咁泊左幾次車~
之後本來想去 AEON...點不知轉來轉去都轉唔到去~之後又驚搵唔到入油放棄左~
路過~
最終轉下轉下入埋油3點鐘已經還左車..第一次自駕之旅咁就完結左
之後行返去國內線再去國際線~
6點鐘機 3點幾就去到機場
去7-11 買飯團~ 順手買埋~ 職員仲同我叮熱埋~
嘩~ 佢真係好好食羅~
呢個都幾好飲~ 有茶味¥150
諗住帶上飛機食~ 過保安時話一係食一係掉...梗係食左佢啦... ¥113
過完境~ 最當眼位置竟然見到大量!!!係好大量既薯條3兄弟~ 唔駛講~ 3盒!!!
呢個小小既 CORNER 有幾樣我食開既野~ VERY VERY GOOD!!!
又到回港既時候~
向飛機又食...
返到機場行去富豪還埋個 WIFI EGG~ 呢個抵呀 $20日~ 去到邊都收到~
機場間7-11 我都買左幾次野~ 哈哈

第一次自駕遊順利完結左~ 新手唔怕熱~ 夏天去自駕應該會好D~ 日照長呀嘛~
好多地方同國道晚上真係無晒燈咖~

下一次日本自駕已經定左~ 將會係夏天既北海道加和歌山~~ 今次我會揸夠10日車~ 哈哈

1 則留言: