DAY6C-九州之旅升級自駕遊 2015年12月6日

揸左成粒鐘見有道之駅就梗係要去下~ 食咗咁多士多啤梨水都唔小~ 哈

呢個休息站好熱鬧
啲牛肉好吸引!!!
下次去日本真係要煮下飯
又係平到爆炸
真係好想加單
經過幾日嘅戰況! 我哋都唔係好多野姐~
再揸多兩粒鐘~ 天黑之前去到柳川!  架車泊左向...唔知泊唔泊得既地方... 唔係路邊
揸返博多比較遠咁順手去柳川停停啦!柳川運河其中一段
船仔收工啦
行去食個鰻魚飯吧
開始落雨~ 無去到遠d 出名間鰻魚飯!因驚行到去佢又收左工...經過呢間就是但啦~
叫咗一個鰻魚飯同一個柳川鍋~ 兩夫婦開間鋪頭有客先慢慢煮~ 所以都等左一段時間
柳川鍋~ 即時煮出來新鮮熱辣~ D汁多過香港好多~ 料都多D~
鰻魚飯 SET~ 
食過名古屋鰻魚飯~ 真係覺得其他地方係冇咁好食~ 因為其他地方D鰻魚係唔脆~
柳川鰻魚飯出名在佢d醬汁!粒粒飯都充滿醬汁
 兩樣野食左 ¥3700
食完行返去羅車啦~ 實景會靚D~
6點幾開車返博多啦~ 今日假日~ 國道都幾多車~
順利去到酒店~
停車場係會食左個架車~ 當然我又係第一次泊啦~有工作人員操作~ 我只係揸入去就可以
因為架車汨左入去就出唔返來~ 我地要向車搬晒D人出來今晚執啦~
今晚間房好寬敞下~
CHECK IN 時 佢仲比埋3盒郵購我~ 最終我要分兩次搬晒D野上房
放好晒野拿拿聲出去~ 去屋台行下~ 我就無邊間想食都係無食~ 
去到邊都見到你
比起上次來~ 多左D商場
福岡都有激安之殿堂~ 24小時~ 我地都走去行下
行完就返酒店
日本10點半都真係靜到死~
我都好想食下羅!!!
想住 DORMY INN 有浴場~ 但奈何佢2床房貴我訂呢間唔少~
返酒店放底野呀媽唔落街食野~ 我自己去左對面食~ 有壽司有串燒~ 2樣我都想食!!!
海鰻¥290!!! 蝦同帶子都係 ¥220!!!
1SET 8串好似都不用 一千YEN~ 埋單食左 ¥2106~ 抵啦!!!

返房要執行李啦~ 日日咁爽買完就咁放向到呀啦~
一路上買~
郵購~ 金澤好出名湯~ 加水好多料湧出來咖~
郵購~ 福岡明太子蝦脆餅  ¥3240 100塊!!!
  呢D就係朋友
岩先激安之殿堂買~
都係向激安之殿堂買! 仲要食埋佢~ 今日真係飽晒~ 
明天又要回港啦!!!

4 則留言: