DAY 2B新加坡/瑞士/德國 2016年2月7日

Airbnb 屋主話十一點半可以交屋俾我~ 所以我哋就慢慢周圍行吓!

啲裝飾真係夠晒特別
一出車站啲屋就已經咁靚
今日星期日!附近有兩間大超級市場都冇開!!!
星期日真係要冇人成咁
無超市行就返屋樓下等啦!我哋住兩晚! 好近火車站!
11點半有位年輕瑞士男士行出來! 佢airbnb 張相老好多羅!屋望出去風景~
同屋主睇下屋~ 佢交帶少少野就走啦!我媽最鍾意當然有得煮飯~
我相信男主人岩岩都係向到瞓醒覺
我真係好想同佢加塊浴廉, 原來我無影到廳 ^^ 只影左個開放式廚房
放低野我哋就去火車站附近間迷你超市買嘢~ 可能附近就係得佢開好多人呢!
唔識既文字
瑞士咩都貴呢個牛角包算好平下架啦! 好脆!好味道!
買完餸就返屋~ 之後再出去行啦! 呢到買左 CHF18.85
第一個景點就係卡佩爾木橋(Kapellbrücke/Chapel Bridge)
歐洲最古老的木建有蓋橋樑之一
成條橋都有好多畫
行左一陣就開始落雨啦~ 個天文台真係準
快快腳腳行個圈先
如果知道周圍無雪我都會自駕呢~
酒店
又行返去橋到
呢條橋就係最出名既地方
越落越大雨
酒吧~
佢真係游得超快
火車站
夏天會有水出呢~ 見人話全瑞士d水都可以飲
遠d另一面 落雨唔行啦
行快兩步走啦~
落雨又行去超市再買過~  買咗呢兩樣 CHF6.95
因為落雨早啲返去煮飯食吧啦~ 屋企冇焗爐用響度用返夠本!
HK咁興芝士TART 去到瑞士整返盒啦~ 不過佢係咸既~
淨芝士TART 新鮮焗起食左個~ 咸左D~ 加左D鮮MUSHROOM~ FRESH晒~
我媽攪左一大輪變左呢碟野出來~ 有D似我向意大利食既沙律~
好大粒士多啤梨~但當然無日本D咁甜~

因為下午到晚上落大雨~ 我都懶得出街~ 向屋睇下韓劇~ 上下網~ 我媽7點就訓左啦~ 

沒有留言:

張貼留言