DAY 3A新加坡/瑞士/德國 2016年2月8日

今日早餐~ 7點幾就食早餐~ 我禁晚都應該好早返下~
 
藍天出咗來!!! 希望一陣仲有啦~
八點幾出門口~  今日係佢哋嘅狂歡節! 一早已見d人整裝待發!
佢地真係好似奏足成日~
因為狂歡節D人咁早已經出嚟巡遊~ 但佢哋賣相好肉酸囉!
藍天呀藍天我食完早餐你就唔見左!!!
冇藍天都靚
總好過琴日天氣嘅
影兩張就趕住去坐火車啦!
有班車九點零幾分
今日開始用我兩個貴到嘔嘅 swiss pass !
頭等基本上真係冇人坐 
欣賞下瑞士風光
藍天~白雲~草地~雪山有齊!!!
瑞士周圍都有好多湖~
今次一程車直接到達 Engelberg
一落火車已經見到咁大個雪山
一出火車站見到有巴士即刻跳上去
架巴士係可以送到去鐵力士纜車站~ 慳返唔少腳骨力咖!
有瑞士pass纜車費半價~
嘩! 真係多人到嚇死你囉!
因為冇得一條氣上鐵力士峰~ 每架纜車都要排隊排隊再排隊~
   唔好話大陸人啦~ 其實佢地都唔好得好多~ 不過佢地唔會吐啖~HAHA~
上到千八米啦影張相先
坐埋呢程就去到鐵力士峰架啦~
無風時
左面係有風時~ 纜車到啦佢係識得360度旋轉好型囉~
因為架纜車識得自己轉所以你一定影到你想影嘅風景
一步都唔使行就可以咁近雪山
上鐵力士峰只係二百幾蚊!抵比!
好靚呀你哋
好多雪呀~
只係需要排隊再排隊就上到3020米
我媽拍係黑d 咖啦~
都成兩個鐘先上到來~
山上面都幾大風~ 亞洲人上到來就係影~影~影~
冇着返對鞋~ 我都有啲凍架~
 無著返對鞋有少少失策~ 我無諗過佢有咁多雪地要行

 我哋行到呢度就無行 因為時不時風加雪係好凍!
再繼續行應該有條吊橋但我相信我係唔夠膽行
冇風嘅時候要快啲影相!


係可以直接滑雪落去 @.@


滑雪道
影夠我哋就入返室內啦
有得免費影相
仲有免費瑞士音樂聽~
咁凍唔好搞我啦~
呢都唔係最平~
室內仲有個冰洞可以行吓!
唔使錢行下都冇壞~
轉過圈又可以出返嚟啦~
玩夠就搭纜車走啦~
落山係小好多人!因為好多人都滑雪落去~

呢程纜車得我同我媽包車 So Good~
上山時候太多人 咩都影唔到~

呢隻手拉覽好型!拉住就可上斜!!!
就快落到山啦~
好多滑雪嘅人都會住響下面
你睇得出有幾多人啦
坐火車走啦

沒有留言:

張貼留言