DAY 3B新加坡/瑞士/德國 2016年2月8日

火車返到琉森~ 狂歡節升級!! 火車站有管弦樂表演驚唔驚!!
周圍都係人囉~全部都係人囉~
全民cosplay?
次次新年去歐洲都好似撞到呢D巡遊
好正~
雖然啲雲多咗啲~但起碼都有少少藍天!
 真係真係好多人
酒店露台都企滿晒人
右面呢個著得勁似蒙面歌王~
除咗影人都要影下風景
呢啲樹好特別~好似巫婆樹~
RIGI 山
Duck tour 真係周圍都有
我媽一路話佢哋好肉酸
因為狂歡節嘅關係~ 封路封得好犀利我哋係要行過晒d巡遊先過到馬路去觀光~
Hofkiche  霍夫教堂
遠遠影過去似唔似暴動?
行埋去下個景點
就係佢啦~ 獅子紀念碑 / 悲傷的獅子

獅子紀念碑 是紀念在法國大革命時,保護路易16跟瑪麗皇后的瑞士傭兵犧牲的歷史
佢真係好悲傷下~
參觀完附近有個超市又行下啦~ 基本上琉森已經觀光完
我媽見到佢地咁新鮮梗係要買啦~
白露荀係 PERU
D即飲湯成三十蚊杯
D芝士就真係最平啦
呢到買左 CHF18.85
見到佢一定要買啦~ 真係好甜的~ GOOD!
今日食左呢個瑞士牛~ UN左D~ 有牛味~ 要浸一晚第2朝先淋晒~
食飽飽休息下我自己出去影下夜景~ 行下~
舊城個邊開左好多檔口~ 不過我見多數唔係酒就係熱狗~
晚上係仲有巡遊~ 成條街都仲係好多好多人
WOW...多人到呢
呢個八角型磚造建築,最早係當作監獄使用
太多人只係影左呢2張就無
周圍都係酒~酒~酒~
呀~ 除左熱狗仲有漢堡~ 不過D價錢就...BYE~
呢D我都唔知做咩?
行到8點幾我就返去啦~ 我聽到佢地12點幾都仲未玩完~ 真係勁~

沒有留言:

張貼留言