DAY 4B新加坡/瑞士/德國 2016年2月9日

一落火車就有雪橇租啦 chf 14.9 你可以玩成日~

佢有問我要邊款~ 我就話 I don't know !
好方便~
租完雪橇D人基本上都已經消失晒!去晒玩!
我呢D慢慢來嘛!影相先!
搵地方換返條雪褲!車站隔離有洗手間!
真係無晒人咖!
呢到係正式起點!
基本上長期用腳掃住地下係唔難滑既~ 但只用繩轉左轉右就有d難度...都係用腳方便~
其實真係可以滑得幾快咖~ 有機會一定要玩下~
安全無翻車返到平地~ 要拖住雪橇行一段路~
做歐洲人幾好~ 年年都有雪滑~
發現攪笑野~

呢位小朋真係好勁~ 佢真係訓左咖!!!
自助但要比錢~
呢到 D 屋都間間不同
比人放野飲
還雪橇就向市中心!還完空手上車站!方便D! 我無打算玩多次所以就還車了~
歡迎隨便坐
佢地真係開心~ 小朋友有呀爸呀媽拖
超市來的!行左陣~
行返去火車站
有D餓買左個熱狗~ CHF5 腸係熱辣辣~
酸菜同汁自己加但唔好貪心~ 自己加個D係冰凍~ 因為天氣太凍~  
一路食一路行到去車站~
未有耐有車~ 無咩人
明天坐呢個大玻璃火車啦~ 有 SWISS PASS 都一定要比留位費先坐得~
想再滑多次雪橇就要搭返去 PREDA
就快有車啦~
返到 CHUR 黑晒啦~
坐巴士返酒店搵返我媽啦~
之後去左行超市~唔見人地講既燒雞~
有得睇無得煮~
無得煮野食又唔會食麥當勞~ 上網搵到最近酒店又幾好評語~ 門口見價錢可接受就入左去
呢面無人~ 實際上都有10台8台客~
第1餐向街食~ 又飲埋D好貴既水...呢間餐廳向 tripadvisor 都有4分...點不知竟然無英文menu
因為電話無咩電...想揸字典都唔得...最後向唔知食咩下叫左2 set dinner 
好滑! 但幾咸既忌廉三文魚湯! 好彩三文魚係熟
掉晒落湯到降咸!!!
大頭菜食! 鴨胸食! 芝士忌廉焗薯食! 好彩~ D鴨係好有肉味
唔好睇少佢...好[流]咖
最後仲有甜品! 呢個心太軟入面D朱古力多到爆燈...真係 [流] 到食唔晒!!!

講下價錢...呢餐貴羅...望落唔太明貴既野食左 CHF110... 即港幣8百幾蚊 ><
今餐終於見識到瑞士野有幾貴... 其實散叫會平D...但佢係德文...我真係唔識羅~
食完坐返2站巴士返酒店 LU!

2 則留言:

  1. 等到我頸都長才有新一篇遊記上載^_^伯母好叻叻,無你在身邊,一個人都可以四圍行吓,瑞士治安都吾錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝收睇~ 月頭去旅行嘛~ 又多韓劇追...我媽只不過行完超市就返酒店睇小說同訓~ HAHA

      刪除