DAY 1A-北海道和歌山自駕遊 2016年6月30日

29/6 晚收工坐的士去機場

去程20kg 我仲可買多 40kg 返來
好耐之前見 JETSATR 有特價買左 6百幾蚊去程
收工去到機場都係唔夠時間食飯!STARBUCK 就係只淨返呢個
準時起飛~ 比錢坐左頭幾行 第一個落機!
第一個落機都係冇用架! 睇下條龍幾長!!!
咁多人過完關~ 行李已經企向到等我地!
一早就訂左 機場日航酒店 每人只係4900yen
機場過去真係好近
咁夜check in 一陣間已整好~
日航雖然20年都 keep 得 ok~ 訓一晚絕對係唔錯~
訓一訓再出發絕對好過坐早機!
用品齊全
出發前一晚買左個新o急 仲可放埋個24吋入去 so good
10點幾離開酒店
真花來咖~
一早機場已經人來人往
內陸來回向 H.I.S.香港 online 訂
來回ana 機票加一晚溫泉每人只係 $16xx 絕對平過自己散買!
依家d 機票真好 只係一張紙仔
令大家都顛了既 比卡超
仲有時間梗係要食返個早餐先!
330yen
叫多個燒餅!即整!等等啦!
食完都飽飽地!個燒餅幾流咖!
又係準時去札幌啦
大阪去札幌都要個幾鐘
F小姐 今朝十點幾飛去接我地機!
我同F小姐個o急都幾似wow!
一早訂左日產等送去取車
札幌天氣幾好
去到日產加全保,簽名,碌卡!羅車!8日用車 total ¥60832
比左架日產 Festa 架車花到都唔知 MARK 左幾多點~ 無後泊 CAM~ 第一次叫舊D既車
GPS 入電話竟然唔得! 好彩我有準備頭2日 MAPCODE
話咁快就去到第1站 羊ケ丘展望台 要每人¥520 入場費
影下架車啦~ 都幾長咖
因為3個人所以驚細車唔夠位放行李~ TOYOTA SIENTA 又租晒 ><
個天真係好到呢~
遠遠見到札幌 DOME
真係有羊咖~
個天真係 WONDERFUL!!!
克拉克博士 William Smith Clark
見到D羊都覺得悠閒~
Sapporo Dome 札幌ドーム
周圍都係羊~
呢到都係羊
我同我媽合照~
克拉克教堂
應該係比人結婚呱~
晒到變左隻羊!!! 哈哈

行完出面要行下手信店
唔平下
左右都買左...第一日就買...等都唔等~ 右面有得試食好好食呢!!!
咁快就見到你地
布蘭柏奇教堂~
我個 CANON 450D 相機跟左我8年向札幌第一日就 BYE BYE 影唔到啦 ><
我仲未尋找佢壞咩...

2 則留言: