DAY 5A新加坡/瑞士/德國 2016年2月10日

 
訓醒出發就落餐廳叫職員同我裝熱水...房入面係無熱水飲! 老人家要飲熱水嘛~
今日天氣麻麻地~ D霧大到呢~
酒店出面係巴士站真好~ 仲有5分鐘有車啦~
我地呢架係特長巴士~ 基本上都有位
今日來回都搭呢個 Bernina Express 要預早上網訂位先~ 每位都要俾訂位費 CHF20
Bernina Express 係瑞士的登山鐵路之一,途中由海拔 584m (Chur) 爬升至 2,253m (Ospizio Bernina) ,再降回 429m (Tirano),中間有迴旋轉彎的路段,單程係 4小時! 來回係8小時~
向瑞士我覺得依兩樣野已經係好平 CHF1.95加埋都係十幾蚊港幣
開車途中不停落大雪
真係好大雪架
4小時火車當然要自備點心
又去到昨天滑雪橇地方
可以比我嗎睇吓
遠d 終於開始放晴啦!
呢間酒店都好靚下
開始向最高點進發啦~
周圍都係雪山~
wow wow wow
只係坐喺火車就可以見到周圍都係雪山
瑞士火車真係好勁
周圍都係雪~ 呢到應該係 Lago Bianco 夏天係好大個湖~ 依家仲有小小未結冰~
應該係結左冰既湖~ 見到呢啲紋就知有幾大風
瑞士火車的價值
 Ospizio Bernina, 標高 2253 公尺
 
4小時火車周圍啲風景都好靚
冬天白色~ 夏天下面係綠色~  太過份太靚啦!
點呀!!! 太靚!太過份!
真係太過分
冇結冰嘅水真係好清
架火車係慢慢沿山落返去啦~ 行到落湖隔離啦~
就快可以落車啦
呢條線都好出名既車站到啦~
呢度都仲係瑞士
最出名環迴高架橋出現啦~ 佢係360度轉一圈~ 當然我向火車係無可能影到啦!
呢條橋出現過向好多張相到
下一編就到 Tirano 啦~

1 則留言:

  1. 車程4 個鐘,見盡陰天及晴天,一次過欣賞到吾同的美景﹗

    回覆刪除