DAY 1B-北海道和歌山自駕遊 2016年6月30日

本來仲有地方去!不過都係去羅屋先!隔離就有入錢停車場 good!
留低個新o急向到
向日本第一次住 airbnb
跟屋主指示就羅到屋匙
終於可以住下日本屋啦!最重要可煮食!
露台仲見到我架車
除左兩張單人床 仲有兩張床可開!一定夠訓!
間屋都好新下!
 
全部都好新下
整好野我地就用腳行啦!屋位置都ok 好近二條市場,狸小路同電視塔!
今次無去二條市場去左個叫場外市場 [聽朝去]
行一陣就去到狸小路
點睇佢地都似真
都幾多人
見到有人介紹過既蝦湯拉麵
除左拉麵仲有沾麵!見到就食食你啦!
呢個叉燒竟然係我媽話加
影下今次車匙
呢個我媽蝦湯拉麵 750yen
呢個我既蝦湯沾麵 950yen
呢個F小姐無蛋既 850yen
向香港我都食左兩次櫻花蝦沾麵麵好勁蝦味! 呢到個蝦湯都真係好蝦!
D麵份量我諗有香港2陪!真係超多!
好好味叉燒! 250yen 都算平~  食完呢餐大家都飽到食唔落晚餐!!!
拉麵店隔離有間柏青哥店!仲show左幾隻貓頭鷹比人影相!
食飽飽就行去搵zoff 佩眼鏡
路經要影
好吸引!!!
行到去札幌站間大丸前
N年後再到的JR札幌駅
向呢到可落地下街
搵到zoff 問左眼鏡可唔可以向和歌山羅~ 因為知道散光超過2百要成星期先羅到~
之後驗眼佢話我左眼太攰聽朝再去驗先可佩...咁就唯有走左啦!
佩唔成就行啦~ 不過都開始收工啦~ 成9點了

 
札幌時計台
札幌時計台
又行返到電視塔~
晚上都幾凍下都無等到佢變 919
食麵時見到有間超市
D 野真係幾平咖!!!


買左幾個雪糕走啦~

都唔知有咩寓意
行返到屋啦~
多得 yu wifi 個 wifi egg 一到步已經用唔到! 攪到我要買張 2656yen 上網卡!!!
岩岩超市買既好平雪糕~  宇冶個隻真係好綠茶!!!
我唔會再幫襯 YUYU wifi

沒有留言:

張貼留言