DAY 1B 仁川松島自駕遊 2016年9月9日

第二個景點Home plus 入面有一層有好幾間餐廳我地後日睇下先知
B1係超市
好平喎!好想買!好大個架!
但見到桃又即刻比佢吸引左過去!我有選擇困難症!
韓國西瓜又係好想買
我同我阿媽最開心都係行超級市場
好大隻番薯
我同我媽見到佢哋已經停咗響度~ 到底邊隻平啲?到底邊隻係貴呢?
最後研究到左邊金黃色番薯係貴啲!右邊紅皮番薯係平啲!
咁以我阿媽嘅性格一定係買咗平嘅先囉
10人又有 IH 佢算唔貴!
佢哋真係好靚啊!我哋會一齊食晒佢!
我同阿媽嘅戰利品
行完超市放C小姐行多陣街!我地都冇買到餸返去煮!因為覺得啲韓牛好貴!
三點半我地就去airbnb訂間屋~ 停車場入大廈個自動門開左!
我地好順利可以直接禁密碼入屋! So good!
呢間屋算係響邊皮架啦!不過我哋揸車就冇所謂啦!窗外風景都好唔錯! 其實佢都係響地鐵站隔離係好方便! 揀佢係因為佢有三間房~ 三房一廳!去到仲發現有兩個洗手間!good!
C小姐間房
我霸左風景最靚嗰間房^^
C小姐剛買 痴左啲飲
其實今日係好天架但係唔知點解松島周圍都有煙霧咁
我間房對住松島中央公園  遠遠已經見到 Tri bowl
我媽響我睇野影相期間已經蒸左兩舊蕃薯試味! 同鹿兒島啲番薯差唔多!好甜!
我媽已經密謀緊走嘅時候要再買!
今日行高速6200won 抵比!夠晒快!
 
C小姐呀媽咁早就買 10500won
我地明明只係來三日三夜唔知點解仲可以瞓晏覺囉!瞓醒已經係睇夜景!
我哋屋企樓下真係好寧靜!
之後揸幾分鐘就去到樂天超市睇下買唔買到餸
齋睇唔買~ 阿媽話提子好快爛
中秋就到啦佢哋好多禮盒中
我都有睇拜托冰箱!睇金風煮餸真搞笑!
韓牛呀韓牛你地可唔可以平啲! 
最終都係無睇岩野食!因為其實都唔餓!
之後就去埋松島中央公園,一路揸都發現啲車周街泊~泊到滿晒!
原來公園個停車場已經落閘收工!以我技術太窄既位我又唔夠膽泊!
我揸左幾次車都未拍過S位囉! 所以都係搵d闊d先夠膽泊!
韓劇迷一定成日見到呢個場景!好多劇集都係响呢度拍過!
都好多人響公園行來行去同影下相
我是韓劇迷
呢度仲有遊船坐!晚上都仲有水上單車踩!
公園入邊仲有一群韓屋
仲有餐廳!我哋有去搵食架不過佢哋收工!
無得食
呢間係cafe 絕對係收得最夜!好多人響入面!
無得食我哋就行返去架車度
一場去到韓國仲有個咁大公園咁我就開個 Pokemon玩下啦! 點不知原來韓國係無得玩!
 韓國googlemap搵唔到交通方法我知! 但連pokemon都唔開放就真係唔知!
TRI-BOWL 諗住影張未對焦同對左焦
點不知到咗10點佢就熄咗燈!
應該係展覽館
最後大家都係冇食嘢!咁就去樓下便利店兜個圈啦!C小姐買左包薯片做晚餐!
  
C小姐又買多樽~ 同一樣野但唔同公司!
 
香便利店買咗個Line蜜桃茶 1000won 仲有杯同冰!抵爆!
今日戰利品
今日啲炸雞同豬手威力好強大!大家都唔係好肚餓!因為訓醒時大家都有食埋打包個!
咁食返兩個桃當晚餐!
可能未熟透係爽的冇日本咁甜!但好大個~ 都幾香! 後來切咗個熟啲嘅就淋啲甜啲!
食飽飽沖完涼梗要坐向度睇吓電視啦!啱啱重播緊我兩套近來追緊劇集!
48吋高清下既朴寶劍真係好清楚(≧∇≦)

沒有留言:

張貼留言