DAY 1A 仁川松島自駕遊 2016年9月9日

呢個韓國之旅係因為有三連休又好想去韓國所以就去咗~
機票連行李都要$19xx/位~ 朋友C小姐竟然又同我癲兩個都仲帶埋亞媽~
去程比幾十蚊揀位!落機衝出去基本上已經係第一個過關
  其實都比預期快~ 因為仲等左朋友10分鐘!
   凌晨三點鬆啲出到機場搵的士去附近apartment 訓返晚~ 3850won 車錢比夠 5000won
雖然係凌晨但之前同屋主溝通好基本上搵到間房已經係入得~
家庭房兩張大床為起都係$703/晚~ 瞓幾粒我都夠精神~
九點鬆啲沖完涼吹頭有人按門鐘 屋主oppa 話車我地去機場! 
0945車我地去機場~ 一陣間就到左! 十分感謝oppa之後我哋就去攞車啦~
韓國係我第一次全電子化攞車~ 除咗呢張紙之外! 3日用車 227600won 包埋自負額保險
朋友驚餓親阿媽買個包食先
佢哋都有啲吸引呀!
之後我哋就去停車場攞車啦~
一早冇人囉
羅車check 車全部都mark 晒向電子合約入面~ 
簽三個名~ 位哥哥仔set埋第一站gps就開車啦!
一出機場行一陣已經係上左仁川橋高速~
我仲特登響淘寶買咗個車cam點不知架車包左!!! 仲有埋超速快相提示!
第一次向韓國揸車~  揸高速係ok的 ~
上網啲人話捉超速捉得好嚴所以都係比較守規矩!
其實同香港去機場差唔多囉~ 最低80最快都可以開到110!
20分鐘已經去到仁川松島!!!
路過

第一站咁就順利到左啦~ 只不過早上10點幾!
訂車時係指定左呢架車 ~
Kia soul 近來都經常見佢響兩日一夜出鏡~
四位女士都OK~ 車尾放咗個29吋同26吋行李~
停車場好大架要認住邊附近
N年前響法國食過呢間既雪糕~
第一時間睇吓啲嘢食價錢!唔係平嘅價錢!但可以接受~
可以坐上去架入錢佢會識郁!大人細路都可以!
呢都係洗手間~ 我覺得好型好靚所以要影張相~
其實我唔知呢度係outlet!我初初以為係百貨公司~
我來呢度係有另一個目的
個商場有Wi-Fi同朋友仔兩母女分開咗行一陣啦~ 佢鍾意買嘢睇下有冇野啱!
近來好興呢啲燈膽飲品
五味子糖漿加梳打水加冰!個燈膽可以熄咖!
我就落左B1嗰度有嘢食賣!
都幾吸引架
成千萬嘅電視
貴價蜜瓜
行下行下仲發現到有foodcourt
跟住搵到我來呢度嘅目的地!就係呢間書局
佢係近排韓劇W拍攝景點之一
間書店都幾靚架
發現目標地方
就係呢度啦
男主角姜哲就係響度發現自己係漫畫人物
我媽竟然可以響度買到個背郎! 朋友仔都落埋黎買野~
影完買完就去搵食啦~ 人哋阿媽出發前話要食炸雞! 自己夾按重量收錢!
每次都比韓國嘅豬手吸引左!最重要佢有得試食!好食食完就要俾錢買啦!!!
呢度就係今日嘅午餐豬手20000 Won雞13500won餃子12000won
佢最好仲要係有埋菜可以包!韓國啲豬肉真係幾好食嘅!十分之淋又入味!
兩款餃子都好大隻!泡菜餃子都真係幾辣! 四條友豬手同雞都食唔晒打包走!
好得意呢
韓國人都幾鍾意食包!好多人買
其實我冇買嘢!我唔知呢個 outlet 啲嘢平唔平不過我知有好多名牌!
出返嚟幾多人泊滿車囉!
之後發生左樣白痴野~ 其實下個目的地係Home plus 就係響呢個outlet隔離!!
但係我哋揸車兜咗個圈都搵唔到停車場~ 最搞笑我哋又係泊返outlet嘅停車場~
不過今次係拍左落B2!
咁樣我哋又到達第二個目的地再一次outlet 啦!勁低B!

2 則留言: