DAY 6B新加坡/瑞士/德國 2016年2月11日

火車站右手邊就係岩先行間大超市

今日個天真係十分藍~ 再見啦 CHUR!
今日又坐觀光火車~ 11.26am 開車! 一日得一班~
又係要一早上網訂位~ 要比訂位費 CHF13/位
今日係要坐五個幾鐘火車~ 冰河快車(Glacier Express)
今日呢架車有比 headphone 沿途有講解~ 佢有國語服務
豪一豪响火車食午餐 CHF43/位
第一次向火車食全餐~ Menu
呢程車有好多空位~
白色世界又來啦
好似開車冇耐就上露荀湯啦~ 以我味覺咸啦~ 加D麵包中和下!
一邊飲湯一邊坐火車睇風景~ 幾開心!
個窗咁大...風景真係好清楚的...
人生最貴既可樂 CHF5.9 都接受到既...未夠 HKD50
上菜啦~ 分別有3位職員手捧住白飯、牛肉 同紅蘿蔔親手加落你隻碟到~ 
你只要講 STOP就可以...個白飯絕對唔岩我食...好硬...紅蘿蔔可食多D~ 好甜~ 牛肉都OK
因為我地之前食左雞同豬肉都唔係太餓...唔駛驚唔飽! 你食食下佢仲會來多次問你加唔加~
食飽飽又繼續行~ 食飯時有個站係停左幾耐下~ 唔知係唔係拆車~
除左 [靚]我都諗唔到有咩講~
上埋甜品我地個火車午餐就完結左~ 點解甜品唔問要唔要多次咖~ 哈
又開始慢慢上山啦~呢程車會由 Chur 的 585m 上升到 Oberalp Pass 最高 2033m,之後落返山去  Visp 的 658m,然後再上山到達 1604m 既 Zermatt。
今日個頭等得幾個人~昨天個頭等 full 晒!
我都好想佢地咁坐向到睇風景~ 可惜冬天得一班火車直到 zermatt~
火車一轉彎就要影影影~
Andermatt
沿途都見唔少人玩雪上運動~ 真開心
支可樂兩三個鐘後先收錢~
向車見到條吊橋...痴線!!! 我一定唔行羅!!!
見到就驚!!!
下次再有機會去瑞士我會自駕啦~ 馬路都無雪
又去返低地無雪地方
見唔見到d有齒路軌? 又準備上山啦~ 車程進入尾聲啦!!!
上山羅~
白色世界加黑羊~
我地卡車只淨返我同我媽~ 2個包車影相 ^^
就到啦~ 就到啦~

2 則留言:

  1. 風景如畫,支可樂好貴呀,有無帶個樽回香港作記念,咁少人坐真好,可以在車廂內周圍行吓,車程要坐幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀~ 我影低左就當留念~ 呢程坐左5個幾鐘~ 唔好蝕! 個swiss pass 咁貴!

      刪除