DAY 6C新加坡/瑞士/德國 2016年2月11日

5個多小時後到達zermitt 啦
準備天黑啦! 酒店係包接送但問題要搵人幫手打電話
火車站隔離就係觀光中心~ 我當然第一時間入去叫佢幫手打電話!
有個短髮職員竟然叫我自己搵電話打 @.@ 
之後去左間店買支水想佢幫手打電話又係唔肯! 
最終再入去觀光中心今次係另一個職員~聽到即時同我打電話叫人來接我!
zermatt 好環保只可行電車~酒店基本上都有接送...成地雪你想推行李都幾難~
我地酒店好型~ 有條私家隧道! Chalet Hotel Schönegg
check in 後即時入房啦~ 個天仲未黑拿拿聲影影相先!
馬特洪峰唔見左呀!!! 佢都遮得幾完美...
唔見馬特洪峰就影下屋仔啦~ 我中意既雪景~白色世界!
可以向酒店直接滑雪出去
我地間房仲有個露台咖~
今晚酒店唔平咖~ 滑雪旺季~ 最貴2晚 HKD4450.16
向瑞士係一分錢分貨~ 貴D 係真係會好D~ 叫做全程最好咖啦~ 房屋我地都好滿意~
咖啡~奶茶慢慢飲
浴室都好新淨~ 用品齊全~
再出去影下已有燈啦~
比貴D~ 但睇到個景都覺得值啦~ 豪一豪~
本身送左一人一杯WELCOME DRINK ...但2個懶鬼全程都懶得去飲...
無咩好做~開餐啦~
出面開始落雪~ 留向房算啦~ 我地有咁多野食房都唔駛出~ 今晚晚餐健康左~

沒有留言:

張貼留言