DAY 2A 仁川松島自駕遊 2016年9月10日

間屋下邊面有四層免費停車場
今日天氣好好又出發喇~
第一站去食早餐GPS帶錯咗地方~ 架車只不過行左一兩分鐘就到!
見到成街都泊滿車嗎?so crazy!
去左轉個大彎就到既 Canal walk 佢分春夏秋冬四區~ 響屋都見到!
 running man 跑過! 又係拍過好多韓劇~ 但10點幾太早好多都未開! 我係打算遲D來的!
之後去返正確地方都係幾分鐘
今日早餐!New York Bagel~
睇滋味行見過
Bagel 每日新鮮製造不含任何添加濟
大韓民國萬歲原來都有食過
原先打算向車等佢地買返來...後來見都有人泊向街邊我又泊啦~
左面我的兩個包加埋檸檬芝士食咗12100won
我同我媽2個加埋 12100WON
我媽煙三文魚加 CREAM CHEESE
睇電視見佢啲芝士好吸引 我加咗個檸檬芝士真係好好食架
我呢款咁多餡料叫三文治估唔到個包係脆脆地架喎~D餡料一路食一路跌! 係幾好食~
食飽飽去埋洗手間~ 朋友仔買埋杯咖啡咁就出發喇~
今日會揸車去南北韓邊境
首先要路過首爾先~ 就到金浦啦~
右邊就係漢江啦
一路都行高速其實都好快! 但係有樣嘢韓國真係唔好就係高速俾錢佢係冇英文!
第一次行岩冇問題比現金!第二次行錯拍卡線好彩有人來收錢!
第三次要用卡收錢人都冇...比後車催咁就行左! 朋友冇影低真係完全唔知邊條係俾現金!
遠遠都估唔到囉...因為拍卡同比現金都要伸隻手出嚟...
揸車其實係去唔到北韓~ 最多只可以揸到去臨津閣!
Gps 帶我地到去到普通車行既盡頭!去到見唔少人都落車影相我哋都嗱嗱聲落車!

可惜當我準備影相的時候就有警車趕人走啦...大家都要上車
影咗兩張就要走了完全係郊區!好廣闊!
前面已經係禁區唔俾普通車行架啦~ 本來都想揸去前面~ 不過驚驚都行掉頭了
呢度個停車場號稱可泊千五架車!
其實可以響臨津閣車站參加tour 去下個車站都羅山加觀光!
但係我啲團友興趣不大只求到此一遊佢哋好驚北韓!哈!
有時間可以去埋太陽的後裔片場
就快中秋啦~ 上網見南北韓分開d親人都好想中秋見一面!但當然係唔可以啦!
但呢d留言我就真係唔知佢地睇唔睇到~
朴寶劍呀!我最喜愛的皇世子(≧∇≦)
千五個車位都爆爆地咖!呢到每年都吸引約380萬名國內外旅客到訪~
我都泊左向入面咖
車站上面就係觀景台
朋友話呢張相我同我媽好似樣
下面應該係最北既機動遊戲
有間cafe~ 不過大家都食飽飽啦~
 望拜壇
韓國政府為了慰勞韓戰時離鄉民眾以及祈求統一之願望,
會於每年農曆初一在與臨津閣相對的望拜壇舉行「離鄉民祈願祭」。
望拜壇前是因韓戰受到破壞的京義線鐵路。
由於京義線及自由之橋連通於此,因而成為朝韓極為重要的軍事地點之一。
又因1953年雙方曾在臨津閣及望拜壇以北的自由之橋交換戰俘,
故此臨津閣亦成為韓戰的歷史景點之一。
剛剛去的觀景台
 非武裝內鐵絲網上掛滿五顏六色許願絲帶,都係寫希望南北韓統一果D啦!
左面色網係韓戰爆發前,最後一輛從北韓開往南韓既火車
入面都有D相可睇睇
[ 自由之橋 ]  太晒...懶得行...自由之橋又叫不歸橋,1953年南北韓停火後才搭建總長83m,
總共有1萬2千多名的戰俘,從呢到回到南韓。
京義線
呢位嬸嬸唔知做咩咁開心
臨津閣內的和平鐘閣,2000年完工,代表韓國民眾對和平的願望。
其實仲有個和平公園~ 不過今日都幾熱 C小姐話可以唔去就唔去啦~
離開前行埋個坡州特產店先
豆來咖
入面都有唔少野~ 有興趣可以買!
停車場對面有少少向日葵~ 佢地生到好高咖!!!

沒有留言:

張貼留言