DAY 2B 仁川松島自駕遊 2016年9月10日

其實坡州仲有好多景點...不過C小姐話可以唔去~ 大家肚餓啦要去食鰻魚!
1個鐘都唔駛就去到高陽市~
條路有D迫呀~ 就到啦!
今次好順利去到~
去返上次間鰻魚店呀~
5點幾午餐變晚飯~ 食食下好多人來啦~
熱辣辣炭燒
今次無提供泡菜湯同蕃薯啦...
但鰻魚平左!
今次同我地燒鰻魚位姐姐好有心機燒
一睇就知脆
今次叫左 2set 鰻魚!!! 食!食!食!
食埋最後一舊!好味道!今餐4位食左 74000won~
出面多左好多車啦!見天色仲光心思思打算揸去首爾盤浦大橋~
半小時進入首爾啦!
開始多車啦!
漢江加橋出現啦!
遠遠見到矣汝島
最後因Gps搵唔到盤浦大橋停車場行下行下去左下一條橋
向橋係有停車場...諗都無諗過~ 當然要比錢啦~ 不過都唔係好貴有專人收錢的!
銅雀大橋
前面果條就係盤浦大橋~ 我地好天真打算行過去~ 因停車場叔叔話行20分鐘
四位團友又影返張
有電梯上落
韓劇情景成日見
行去盤浦都唔近咖
銅雀大橋
紅霞
行左三份一都無就行返轉頭
雖然遠D但我地都等到 1930PM 睇下有咩動靜...但見佢完全無料到...
開 DAUM MAP 查下揸過去停車場其實都好快咁就照揸過去啦!
C小姐仲叫我等到8點先開入橋底話可能有水向側邊出來
橋兩邊水點都無滴呀!!! 我真係 xxxxxxxxx!!!
之後無水都算打算落車行下...想泊停車場真係唔係一件易事...800個車位全線爆滿!
等入停車場果時已過8點...條盤浦大橋都完全一滴水都無...咁最後我地都放棄原車走啦...
幾年前個次去到過左時間睇唔到算啦!!! 呢次 1930PM 同 2000PM 佢都無!!!
之後晚上行高速又比個GPS 攪到人都顛! 去到大半路程指示左上橋定右轉真係好唔清晰!
最終返到松島已經十點幾啦...路經見有餐廳未收 C小姐就去買野食...
其實唔餓~ 不過 C小姐點都要買D野食返去先開心...向車等左成 20分鐘先燒好 @.@
加埋 24000WON
今日向臨津閣買的
呢個係半夜2點幾時影~ 
聽晚十點幾夜機都仲有成日玩~ 早抖!!!

沒有留言:

張貼留言