DAY 3A 仁川松島自駕遊 2016年9月11日

早上六點幾
幾咁寧靜
食埋最後一個桃做早餐
影下住咗兩日嘅屋~ 向香港我就無錢買樓啦~ 佢仲要3房1廳!!!
再見啦!住得好開心呢!
三位團友
十點幾出發啦!
韓國d人好趕時間個個都揸到出晒界
松島幾好咖~ 生活機能全都好近~
去返 HOMEPLUS 個商場~ 去左野食個層原來成層都係餐廳~
見你地介紹又食下啦~
呢間有5-6樣小菜任你夾~ 無限任食~
呢到係一SET~
呢到係第2set
韓國食肉咁樣食真係好味d呢~ 哈哈
另外再叫一個海鮮餅~ 同一個湯加埋叫 4樣野~
但佢海鮮餅原來加左麵包糠煎~ 雖然好脆但係好[流]!仲要好鬼死大個!
今餐食左 35000WON
食完先見到~呢個睇韓劇見過~ 駛唔駛咁平呀 7900WON任食!!!
入去行左個圈無野岩~ 之後去多次 HOME PLUS
真係好想買呢~ 好大個下咖! 但咳左成個月費時食啦...
桃最後無買~ 向韓國食完就算~ 事關都唔係特別平~
大家最後沖刺買埋就走啦~ 
之後我完全忘記左仲有 Canal walk 未去就離開左松島去仁川市!!!
中途落起超大雨! 真係堅大雨~
超大雨只係某部分~ 去到仁川市又係咁好天~ 呢到變返好多車啦!!!
去到目的地附近見到有個正常停車場就拿拿聲泊左先...
佢唔係計時間只係一次性收費~ 走時比左 1800won
落車後就行去個市場到
沿路都泊滿晒車~ 學好d泊車 1800won 都慳返...
仁川市新浦市場~
佢規模比睇電視細~ 見到最出名個檔甜辣雞...可惜我食唔落...
running man...滋味行...杜如風都來過咖~
我媽最中意個d~
唔知點解有個燈塔~ 向市場買左d生果我地就無行啦~ 其實係行完... 
今日都幾熱下我同2位呀嬸先去cafe坐下~ C小姐自己行一陣街街...
C小姐又比D CAFE門面呃左~ D野飲普通到唔普通... 不過叫做坐低等下佢...
仁川最出名就係唐人街...可惜天氣咁熱大家係零興趣...好彩C小姐路過都影到相!!! 叻呀~
其實去仁川係想去個好多童話公仔村影相...但我D團友見咁熱又係...零興趣...
樣樣都無興趣就上高速去埋今日最後一個景點啦~

沒有留言:

張貼留言