DAY 3B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月2日

食飽飽又起程~

呢到太幸福...好大雨呀...
一場來到好大雨都要落車啦!
呢個車站係廣尾線上一個小站~ 1987年呢條鐵道因為虧損而停駛~
日本人最中意呢d
又係日本人最中意個D! 幸福的鐘聲~
以前真係開得咖~
舊日劇!!!
有中文介紹先好野~
唔係揸車應該都唔會來~ 影完我地就去溫泉酒店啦!
今晚住十勝川温泉~ 好記得佢個美人湯~ 今次住另一間 十勝川温泉第一ホテル
因為落大雨去到都無咩影相~ 向溫泉酒店門口放低晒佢地同行李自己去泊車~
房間露台對住十勝大橋
我覺得張沙發幾靚
全套
 茶係要自己沖
 F小姐帶左自拍神棍來~ 我地好無聊向房自拍等夠鐘食飯~
件衫係地圖幾得意
落手信部行下啦
卡哇伊呢
夠鐘啦!
今晚係自助餐 
中意食咩自己罜啦~
日本燉牛肉真係好好食!啲肉係超淋!
超甜嘅薯仔同南瓜凍湯!真係好好飲
真係日本先有
好有豬肉味
食多轉~ 仲有燒買~
飲完再飲真係好好飲
台台都有人食既釜飯!自己加材料!
加到滿一滿再即時煮!
烏冬!牛扒!
去日本我先會食天婦羅
甜品太過分啦!後尾都冇加到!
窩夫係現成...即時翻熱!唔合格!
因為上次間酒店係食創作料理有唔好嘅回憶...所以今次揀呢間食自助餐 
個餐普普通通但一定食飽啦!
食飽飽去大堂有免費整紙扇!三條友向到整一大餐!
之後返房兩個白癡唔知做乜嘢玩影相都笑到流眼水
玩夠就去浸溫泉啦~
好好享受滑滑美人湯!
最後我呢啲小學生畫風 ok嗎?

沒有留言:

張貼留言