DAY 3A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月2日

今日離開札幌去帶廣啦~ 早上將 KEY放返入屋主信箱~

全程行國道都幾遠下!
行左1小時都無~第1個休息點 マオイの丘公園 ! F小姐訓到唔落車...好野! 
呢到有幾檔野~ 仲有2檔蔬果~ 因為落雨我同媽好快行左陣...買左PACK 桃!
再多半小時車程~ 呢個先係原先PLAN 第1個休息點
道の駅夕張メロード
好多MELON呀~
好大個咖!!!
岩岩好...
到底我後面留返咁多位做咩?
F小姐搵到印仔羅...九州個次我一個都無搵...SHIT!
似超市多
D蜜瓜做咩變晒咁邪惡
仲唔係超市?
平!
仲有介紹 MELON
呢D係煮餸 MELON
WOW~ 有羅馬西蘭花~
仲有漬物試食~
 
再揸左1小時到 道の駅樹海ロード日高
已變左F小姐任務
呢個站無咩行~ 有個餐廳幾多人食
佢都唔平下呀
有D餓食個包包~
仲有個幾鐘車程~ 努力
上次九州國道係無霧...北海道D山充滿仙氣...嚇死我啦~ 因為我都未試過...
呢張叫好D...最白個時係只見到一個車位...其實D山都唔係好高~ 轉左幾個山頭...
落返低地個人都開心晒!!! 3點幾到左帶廣啦!
順利泊左向豬肉飯附近收費停車場~ ぱんちょう豚丼
8年前無食到~ 今次食返啦~
3個都只揀最細~ 貴D多D肉羅~
新鮮燒~ 等一等啦~
我其實係想叫最大哈哈~ 不過怕太飽今晚溫泉食唔落~
D豬肉真係好好味! 食到有炭燒味~ 又唔鞋~ 飯又好食! 
轉個彎就係停車場~ 泊左¥220

沒有留言:

張貼留言