DAY 8 新加坡/瑞士/德國 2016年2月13日

馬特洪峰又出來了!
一個晚上都有雪
又到早餐時候
影下昨天無影
真係好多款茶
都係佢地
又係佢地
呢兩日應該人生食得最多巴馬火腿!
金三角又出現啦
再見啦~ 今日要走了
酒店電梯
去歐洲記住睇酒店有無電梯
我哋住5樓
酒店休息廳
等接送其間影埋相走得啦~
送我哋去火車站
再見啦電車仔
日日都人山人海
仲有時間就周圍影吓相
火車站
上馬特洪峰車站
的士...巴士都冇坐過應該都唔會平!
仲有啲時間最後衝刺
幫朋友買埋貼紙先
上車走了~ 今日落大雪
都真係幾大雪下
周圍都白濛濛
轉車
去到 Spiez 
向前行就係茵特拉根
藍天又出來了
舊雲實在好得意~ 要向茵特拉根轉多次車~
帶住行李就無向茵特拉根行下!好好天!
又上山啦
呢邊天氣真好
又變返白色世界
到達 Grindelwald ~ D山好近呢...Eiger峰~
又有馬車!因為有雪推行李都有少少麻煩!
住兩晚的酒店 HOTEL SPINNE~
 房間都是有露台
agoda 訂完房可即時加錢升一級~ 住了間房對住 Eiger

今日間房比昨晚迫d啦~ 但其實都ok
  我媽最緊要有熱水
真係好近呀...
之後就出去行下啦~
其實 Grindelwald 係好細~ 來到唔滑雪都無咩好做! 
本來想去茵特拉根但天氣報告話半小時後一直落雨所以無去到!
好 KAWAII呢~ 佢係放向肉店廚窗...哈
肚子餓...下午3點幾都唔知當咩餐好!
据扒呀!!!有牛味的牛扒~ 如果可以有D汁係幾咁好...
唔好見個薯餅咁燶~ 加加埋埋係好食的!
今餐食左 CHF46.4 OK啦~ 算平咖啦~ 我覺得...
之後去左唯一商場行個圈
主要都係行超市啦~
瑞士野飲我覺得算係唔太貴既野
低B...回解D美極杯咁貴?中學時有一排成日向7-11食先港幣幾蚊...
真係好多韓國人買咖! 勁呀!
永遠都覺得外國小朋友好開心
聖伯納犬??好大隻咖!!!
食完野天氣已經差左~
返酒店
我係真係有打算想學個滑雪...
剛剛超市買既~
香港冇咗好耐嘅雪糕係~ 食左D 放左向露台希望佢唔好溶~哈哈

晚上都無食飯了~ 食雪糕都飽啦~ ^^

沒有留言:

張貼留言