DAY 1B首爾/仁川/兩水里自駕遊 2016年12月30日

明晚呢到會倒數~ 上網睇過首爾得呢到同永登浦會倒數~

之後行左去仁寺洞...B小姐有野要買~ 我自己去搵鬼怪屋企!
鬼怪屋企係向雲峴宮
呢到係韓式~ 鬼怪屋要再行過D
OH YEAH~ 近來最紅既 [孤單又燦爛的神-鬼怪] 屋企! 雲峴宮洋館!
好可惜撞唔到佢地拍劇~ 我都無咩明星運~
向劇集出現唔少
多角度影影~
自拍一番開心下~
之後搵返 B小姐就行返酒店放底野休息下~
我上半場戰利品...
之後又出街啦~ 3張 T-MONEY 都唔見左~ 有借口買張新~ 4000WON
先後搭地鐵去梨大
食個雞寶先~
3000WON~ 好味道~
之後叫 B小姐去行街~ 我去梨大影下相~
準備天黑~
我都無留意梨大有 LINE STORE
好差貴羅~
B小姐來搵我仲同我影相~ GOOD AR~
向梨大行多陣搭巴士去左弘大~ 食飯啦~
我又來粒~
唔係太餓都係食 M SIZE~ 都係咁好食~  我呢份係13900WON~
食飽落樓下發現金福珠食魚蛋間舖~ 朋友前幾日撞到佢地向到拍劇 ><
好多人呢
一陣再返來吧...好飽
路過呢間燒肉~ 超多人~前排拍過妒忌的化身
過左聖誕無耐都仲有唔少燈飾
上網買左票去 KAKAO FRIEDNS MUSEUM
未夠鐘~ 上去行下影下相先~
其實我同佢地都唔係好熟~ 雖然我都有用佢個 APPS
韓國人都幾叻~ LINE公仔咁受喜歡自己又整多個 KAKAO FRIENDS 出來
間野真係好多人咖!!!
佢地又真係幾得意既
提早半小時入場~
去到5月咖~
中意點影就點影啦~
每人3000WON 一定要上網買左先~ 之後仲可以用返來買野~
佢地真係幾得意
桃呢個好攪笑~
有介紹每隻公仔~
我真係完全無為意你係 LION....
之後就行返去食金福珠魚旦~ 呢兩張係影比我朋友睇的
B小姐未試過向街食~好啦順手食下啦~
影影相~
食食食~ 天寒地凍食真係唔錯~
800WON一支 1500WON兩支
呢隻貴D 2500WON 但食到唔少八爪魚同埋食完真係飽到呢...
今日戰利品
我好似只睇 TVN咁~ 做完三時三餐又重做鬼怪啦~
唔係講笑...可能之前都轉左自駕遊...好耐未行過咁多路...大批...小腿痛左成晚...!!!

沒有留言:

張貼留言