DAY 2A首爾/仁川/兩水里自駕遊 2016年12月31日

今日租左兩日車!搭巴士去攞車!

巴士站向前行少少已經係租車公司! VERY GOOD!
簽名!俾錢!檢查車!開得啦~ 今次租左架細車仔 KIA MORNING~ 真係周街都係!
架車出面好新但都行左三萬幾里
第一站幾分鐘就到左~ 之前上網已經搵定停車場!
應該係大學停車場
泊好就走人
今日好寧靜
第一站浣熊cafe
浣熊門票每人6000WON 野飲另計~
忍住唔食~ 一陣去食鰻魚~
都幾多外國人
除左3隻浣熊~ 仲有隻哥基
就係佢啦~ 初初係咁痴住向我腳邊~
野飲係堅耐...不過我都唔趕既
貼左粒星星就可以自己去搵浣熊
來得呢到都唔會係掛住飲嘢~
我哋張枱就向浣熊房出面! 隔住玻璃見到佢下半身(^。^)
之後我哋就入咗浣熊房!一入去就見到白色個隻
佢好似一隻大白老鼠
佢哋使唔使爬到咁高呀
成日都比個pat pat人睇
好得意
第三類接觸
佢地應該長期離地...
女主人返咗嚟就分嘢食俾我哋餵佢! 終於肯落地啦~
難度分~ 10呀!
KAWAII 呢!!!
真係好個個入去都可以餵下~
佢嘆羅佢!!!
玩左成粒鐘先捨得走~
之後順手去埋 MBC
我去影影相~ B小姐就坐向車到...哈哈
周圍都好CYBER
MBC 門口整左個溜冰場 @.@
經常向韓劇同綜藝見到
我就係想同佢地影相啦~ KILL ME HEAL ME 成日見到佢地
晚上佢2位有燈咖~
其實 MBC 比錢入去都好似有幾多野睇...但B小姐唔好呢D就費時去啦~
影影影~ 影多幾張就走人啦~
SBS
YTN 唔知出咩節目呢...
GOODBYE~
走啦~ 去食鰻魚啦~

沒有留言:

張貼留言