DAY 11A新加坡/瑞士/德國 2016年2月16日

向瑞士最後一個早餐竟然有牛肉食
繼續食牛肉
食埋你哋真係飽晒啦!
全部都係沖朱古力飲品
  
呢張就係酒店送嘅交通卡~ 因為個瑞士pass琴日係最後一日~今日就用佢搭車啦!
我阿媽係懶到唔出街囉~
見到車站~
有車好快就到~ 呢度我已經行第三次~
幾咁天然既遊樂場
呢個千秋幾正~
歐洲真係周圍都有櫻花喎~
再遲D就有櫻花睇啦~
呢條路我都行左三次
出嚟當然係要影風景~
行過既街~
藍天白雲都係唔出來~
行去舊城
有太陽時水既顏色
好似響捷克嘅風景囉~
我今日就係要影齊你哋~Läuferbrunnen
行返上去都幾斜~
由頭行起
 正義女神噴泉(Gerechtigkeitsbrunnen)」,建於1534年
慢慢行
Kreuzgassbrunnen
 
Simsonbrunnen ,建於1527年 


 
Zähringerbrunnen,建於1535年
行到去鐘樓~
 食童噴泉 Kindlifresserbrunnen。這座噴泉據說是為了警告小孩子要乖~
行到有個細細菜市場~
 吹笛手噴泉(Pfeiferbrunnen,建於1545/46年)



 
Zähringerbrunnen

 監獄塔~以及安娜賽勒噴泉(Anna Seilerbrunnen),這座噴泉建於 1549 年

Ryfflibrunnen


又有另一個市場
呢個好得意~
Vennerbrunnen
順手睇埋~ 只不過打幾下鐘~ 哈哈
呢個望落有啲邪氣~ 摩西噴泉Mosesbrunnen 1790-1791
對面就係伯恩大教堂~
伯恩大教堂~ 始建於1421年。其鐘樓高達100.6米,直到1893年才完成。
它是瑞士最高的教堂,被列為國家文化財產。
捷徑
City Hall
 
旗手噴泉~ Vennerbrunnen 1542
 
Kirche St. Peter und Paul
琴晚間餐廳
幫朋友買少少紀念品
等車返酒店

2 則留言:

  1. 瑞士寫得好耐啦,終於都寫完^_^咁德國有甚麼好玩呢?我睇你瑞士策馬特入住個間酒店個景好掂,我剛剛去完瑞士,策馬特就是入住你介紹個間,個景真係一流,需然貴但都是值架,多謝介紹﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咩心機寫~ 哈哈...太多劇集睇~ 德國第一次歐洲揸車~ 我會努力啦!

      刪除