DAY 10B新加坡/瑞士/德國 2016年2月15日

鏡頭一轉就去到瑞士最後一個地方 Bern
搵路搭電車
好旺好多人囉~
到達電車站~
搵到啦搞清楚方向先~
係你啦~
今晚只係住一晚~因為搭幾個電車站所以 8百幾蚊一晚包早都算平架啦!
入到去都 okay呀~

俾咗兩張好大嘅床我哋
啱先響茵特拉根買嘅嘢~
出邊就係電車站
之後就出去行啦~
唔知係咪天文台講個隻小丸子
搭2-3個站電車再行~
意外之間行左去風景咁靚既地方
 落斜係最開心呢~
有太陽河水會好靚咖~ 可惜今日天陰!
去搵BERN 好出名既熊啦~
但係唔見晒啲熊嘅??
得返佢地...
唔見就唯有走啦~
之後行入舊城區
古董~

伯恩最值得睇係街道中間D噴泉~噴泉造型特殊多半為聖經故事或者有警世效果的故事
以前無完善供水設備呢D噴泉功能就係提供居民取水~
我媽好犀利影到斜咖
 

wow~ 好貴喔
 
見到地標啦~

沿路好多野賣咖~
行到去鐘塔啦~
歐洲人真健康~ 捉其都要企向到
應該係市政府~
舊城兩面都係拱型樓底
見到街有野食賣~ €2好多肉桂粉~ 熱咖~
好差差差差貴羅

天仲光~ 行下街先啦~
呢間啲衫都唔係貴喎~ 兩個都有買到野!
好靚同好貴囉
見到有間餐廳門口有好多牛~完全比佢吸引左埋去~
送嘅餐前小食 
點都要叫支水架啦~
 餐包好味道
 個龍蝦湯好好飲喎~
我媽塊牛扒~ 我問佢要唔要加沙律~ 我媽話唔駛...我驚待應以為我刻薄呀媽!
我既!個焗薯好大個囉!
呢個係配菜都好大下喎~ 好好味呀蘑菇!
牛柳!好淋!好味!
 
瑞士最後一餐晚餐食左九十幾法朗~ 都好過之前好貴果餐~  起碼好食!
食飽同阿媽返酒店先!我就攞埋個腳架出去影相
因為見到好耐先有電車~ 咁我就自己行去
 又去返先頭條路
轉個頭去市政府~
基本上係唔洗買電車飛因為酒店係包埋
 
又見到你啦~ 
呢張之前食完飯影的
影完~行完~ 就返酒店~

沒有留言:

張貼留言