DAY 5A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月4日

今日起身望出面又變左天陰陰!!!
日頭先見到海
 
食早餐啦~ 住得 Dormy Inn 主要都係因為佢個早餐~
早餐真係有海鮮~ 蟹鉗同你開埋殼~ 札幌 Dormy Inn 太貴啦~ 仲多海鮮~
有北海道燒露荀! 食多D~ 牛蒡炒牛肉都好食~
食埋佢地~飽晒!
休息陣沖埋亮再出發~
上次來網走住為左第2日坐破冰船~ 今次都係路過住一晚又走啦~
9點幾出發~  未去過見唔太遠揸去望望...能取岬~
超凍呀...呢到得11度...大家實在懶得行過去...我著得好簿下咋...
勉強見到個海既...咁凍...

影影相就走啦~ 好無聊
之後一場來到順便去埋昨天無去既小清水原生花園
呢個海我之前搭火車係有經過~ 哈哈
其實我無好好做功課...所以都唔太知邊到係起點...見人停我又停...
  我上網見明明話有約40種類の花...吾...可能我未去到正門無啦...
岩岩睇返 IPHONE GPS 定位... 我偷雞仲有幾分鐘車程先到
係咁以睇睇影影又走得啦~  
之後返市區見有 ABC 又有 7-11就停停去下洗手間 ^^
我媽叻啦~ 好快手買左兩對鞋...特價呀嘛~
之後順手加滿油 ¥3944 再上路啦~

沒有留言:

張貼留言