DAY 5B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月4日

加完油揸左9個字去到 北きつね牧場
好易估到係咩啦~
北狐的皮毛為金黃色,屬北海道獨特的狐狸品種。而北海道的北見留邊蕊,則有大片山林,適合北狐居住,故有不少狐狸牧場,而「北きつね牧場」則是其中之一。
係唔係好可愛呢~ 500円/位
 
開門小心呀~ 
真係有隻訓向門口隔離~
OH~ KAWAII !!!
佢地應該係換緊毛~
如果佢唔走~ 你係可以行到好近~
呢隻仲係訓向門口~ 我走啦~
大木狐~
KAWAII~
呢個都 KAWAII~
我絕對相信佢地係真既!!!
送比我都唔要羅!!!
呢 PAIR 日本人 VERY GOOD~
果兩位女士唔知見到D咩向到買買買~
我就影下我第一次攪到架車咁花...昨天泊酒店立體停車場 HI 花...
酒店職員係位好年青既男仔...我絕對相信佢無車牌...
無人指導下真係唔好立亂拍立體停車場...因為昨天我太傷心都無影低佢
之前都泊過2次立體停車場~ 2次都比較闊~ 上身無牆...又有專人叫我轉左轉右都好順利泊到

昨天酒店個立體停車位都幾細下...左右都無咩空間...加上後面又有車等...個人又心急...
左面唔夠位HIGH花左啦!!! 佢仲要係鋼身牆... 鋼 HI 鋼...
HIGH花完之後先睇到車位盡頭係有塊鏡可望到車夠唔夠位...真係又多左一個經驗...
最嬲係 HI 花完之後個男仔先叫我泊酒店普通車位...之前佢地放左雪糕桶留起左...我真係XXX!
不過我買左全保應該無問題~ 繼續上路...
個幾鐘後去到個天放晴既地方啦!!!
呢條國道勁似高速路~ GOGOGO!
北見揸落去都無休息站...成2粒鐘去到愛別駅附近先終於見到有洗手間~
大家都粉急喔~ 沖去洗手間呢~ 哈哈
架車右面係無問題,.....
 
去完洗手間都無30分鐘就去到休息站啦~ 
大家都唔算好餓...休息站有間餐廳每人食個烏冬...¥670 X 3

沒有留言:

張貼留言