DAY 6A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月5日

 
8點就去食早餐~

 有得燒熱野食~ 我仲燒埋魚刺身 ^^
太好啦~ 今日去睇花花都係好天~
你睇得明D山啦~ 今日行程緊密~ 浸完溫泉10點未夠走啦~
今日比 F小姐揸去第一個地方~ 本身係幾分鐘...但佢已經N好多年無揸車...
應該係攪左20分鐘到去到啦~ 哈哈
今日第一個景點就係富田農場~ 
比較多人就泊高DD 去左 とみたメロンハウス 向富田農場隔離
遠遠就見到蜜瓜啦~
半個蜜瓜¥1000+雪糕¥320...吾...我好飽哦~ 但佢真係好多人食! 佢仲有其他野食咖
富田農場~ 入去係免費的
薰衣草呢~ 真係睇相就睇得多~
我覺得中間太寬可唔可以再種密?
一大片罌粟花~ 呢個靚呀~
花仔1~
花仔2~
其實我真係覺得種得太疏
遠睇會唔會好D?
花花加十勝岳
影完花花行埋其他啦
另一角度薰衣草
掂呀~ 佢都係紫色~
入場唔收你知~ 其他收返你~ 我諗真係大部份人都有買~
我媽話要食薰衣草~ 但我又中意蜜瓜~ 咁梗係兩溝啦~ 滑滑~ 不過薰衣草真係比蜜瓜搶晒 ¥250
之後揸左去北星山...無野睇的...原來應該係去北星山附近  町営ラベンダー園
  當然我係依家先知啦~ 哈哈 我以為可以望返落去...無好好做功課! 失敗~

沒有留言:

張貼留言