DAY 6B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月5日

離開中富良野~ 下一個景點向

夏天先有火車經過富良野~
呢個景點都好多人~ 無影下個停車場~ 好多車~
白金青い池
白金係一個人工水池~ 為了防止十勝岳爆發後堆積物產生火山泥流的災害,在美瑛川建設了多個攔河堤,而青池就是其中的一座欄河堤所形成的水池,點解池水變藍正碓原因係未有~ 但主要都係因為太陽照射到水中某粒子變成藍色~ 係咁上下...
今日呢到太陽唔係勁晒所以都唔係超鮮藍
呢到 2012年時被蘋果當桌面用左所以先多人知~
呢到就睇到人工起啦~
影完就行返出去啦~ 其實前天摩周湖遠D係真係有一個純天然藍色水池 [神之子池]...
但因為唔順路...再加上唔係出太陽唔去啦! 一陣揸到去無太陽就玩完啦!
出返來~ 呢條國道966 有成十幾公里都幾直下~ 開幾快唔好講啦~
富良野美瑛其實真係有好多花田...一早搵定邊個順路同出名去兩三個算吧~ 
呢個向 google 見幾高分就去 ぜるぶの丘
可能7月頭都係太早~ 花都唔係密 ><
8-9月先見到佢地
入去一樣免費~
 巧得意呀~
我相信係主要收入
坐車仔~ ¥500 一位~
歡迎比錢~
唔比錢坐車係無問題~ 自己行啦~ 不過我地覺得剩係行呢一條斜路已值得啦~ 哈哈
圍住呢個牌係最多花咖啦!
花田呀花田~ 你以前應該唔係咁遲先出現咖~
呢到應該要8月後先好來!
岩先座既車車~
我地坐後面
入手信店睇下~ 買左2個可樂餅~ ¥150 X  2
好多料呀~ 好味道~  CREAM CHEESE
牛肉? 唔係好記得...只記得好味! 食左呢兩隻野都幾飽!
離開ぜるぶの丘 ~ 經過有間 ¥100店~ 行下啦~
有一面係超市咁~
行左陣大家都有買到野~ ¥100 咁平~ 點都搵野買下呀嘛~ 哈哈
之後又出發啦!
美馬牛小學...我知佢好出名...人來我又來...但因為學校係唔可以參觀...咁梗係無揸入去
轉左個圈去左後面行去影幾張走人啦~ 呢個位好明顯係比人泊一陣啦~ ^^
我媽最中意睇田種咩

沒有留言:

張貼留言