DAY 7A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月6日

9點去食早餐
真係有海鮮食架
如果啲帶子可以唔好切到咁簿就好~ 佢會不停加的!
呢D我唔食~
富貴早餐!有蟹肉有帶子!幾好~
湯咖喱真係食唔貴
仲有好甜既黃椒~
狂食帶子~ 真係好食!
飽啦! 仲要比我見到你!!!
我係好中意食罐頭木瓜
食飽飽走啦~ 車 F小姐去 JR車站
酒店對面泊車 1200YEN 一晚
好天呢~
F小姐今日自己回港先啦~  88!
我同呀媽再次離開札幌
二條市場
札幌巨蛋
之後我同呀媽去左三井OUTLET行~ 第一次大減價向日本!!
原來大減價真係幾平~ 同一間買2,3件仲平上加價~ 行左個幾鐘~ 2個都買到野~

買完我地向洞爺湖出發啦 ! 

沒有留言:

張貼留言