DAY 6D-北海道和歌山自駕遊 2016年7月5日

呢到係 1935pm時影~ 一條路行國道274~ 原來7點幾已經返到札幌附近~
點不知札幌去小樽好塞車下...最終九點先去到小樽...咁夜去小樽做咩...
因為F小姐明天走啦~ 一場去到北海道落埋去小樽行下羅~
但好可惜我果日下午開始頭痛...學人環保向富良野揸車吹自然風吹到頭痛!!!
痛左幾粒鐘落車時講~ F小姐原來袋住頭痛藥呀!點解我唔早D講呀~! 
頭痛之下只不過同佢地行左去小樽運河~ 影完張相我就咩都唔記得去~
真係好失敗!!!
小樽壽司出名...但咁夜名店都收工啦!見有回轉壽司咁都殺啦~
可惜門口個店員可能唔想做我生意~ 不停只收錢~ 入面有幾多空台下...
係咁叫我地等...收完一位錢正常應該帶我地去坐但都係叫我地等...
等多幾等又有人走去比錢又叫我等...我個頭已經痛咖啦...真係等你鹵味...
最後太嬲!唔等...google見有牛角~ 仲要24小時!!!
2114pm泊好架車~ 牛角出面有車位咖...不過懶...泊左唔轉啦...比錢吧!
牛角其實去到都叫我等~ 但人地真係等左一等就得羅~ 好快叫左3個SET~
好大舊牛舌呀~ 好彩無食回轉壽司~
好味道 WOW~
其實份量都唔少~ 
牛潤~ 但唔係我以前食咁爽~ 似豬潤口感多!
好肉係牛胃
VERY GOOD啦~ 香港牛角都唔平~ 食過2次每人都超過三百幾
食左藥~ 食食下野已經唔頭痛~ 
食完飯!仲要一人一個冷麵TIM!!!好飽呀!!!
黑糖綠茶雪糕~ 仲要加D黃豆粉~
我食杏仁豆腐~ 甜品都係一人一個 DOUBLE 左費時影啦~
今餐3個人加埋都唔駛一萬YEN!!! 只係 ¥9655!!!
下次去日本要再食牛角~ 平呀~ 仲要炭燒!
食飽飽已經11點啦其他車都走晒啦~ 泊左 ¥600
咁差夜唔會塞車啦!唔頭痛再繼續揸都無問題~ 好順利去到酒店!
今次係我揸得最夜一次! 凌晨12點幾先去到酒店對面泊車~
1200YEN/晚~
聽日食完早餐~車埋F小姐去車站就要同佢講BYE BYE~ 夜D都唔緊要
check in 時羅埋我上網訂副眼鏡~ 因為散光超過200度要成10日先整到~ 
上次4月向台北驗左眼就係因為咁佩唔到眼鏡~ 咁我就試下上網訂啦~ very good~岩呀~
我唔想再用全視線鏡...我真係唔中意去旅行影親相個鏡片都黑嘛嘛!

沒有留言:

張貼留言