DAY 8A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月7日

早餐時候

睇見都開心! 早餐無晒蕃茄仔既~~~
呢個係即叫即做嘅飯團
咁早就食布甸...可係朱古力...我唔食!
即叫即製~ 等下啦~
南瓜雪糕~ 芝士雪糕~ 點解晚餐好似唔見你地咁嘅!
今日食得比較日式~
 平時我都好少早餐食生果...因為太飽...北海道要食啦~ 全部都係北海道產~
竟然有海蜇!
呢個厚pancake太蛋糕啦~ 我唔中意食蛋糕羅~ 雪糕好味道呀~
甜鹹一齊嚟啦~ 右下係桃~ GOOD!
好靚囉~ 呢個蘋果茶!
早餐風景都係一樣架啦~ 但係個羊蹄山又遮住咗囉!!!
食飽!梗係要去行手信店啦!
好貴喔!我唔捨得買喎!
因為有得退稅~ 我地都好努力買左 5000YEN!
同羊蹄山緣盡啦!
今日浸完溫泉先食早餐所以可以準備走人~
退房啦~ 呢到平日都要成每位 18,360円/晚~ 有人可能覺得唔夠傳統~ 
但我OK~新派/傳統我都岩~
離開時企響度就有人揸架車過嚟!走啦再見啦!
揸咗一陣就去咗個應該係手信店嘅鋪頭
咁好天梗係要影完相先走啦
呢張相羊蹄山已經叫做露出最多
藍天白雲加草地真係靚
天氣好心情好
觀光船我哋就唔坐啦~
行埋呢度要努力揸車落函館
行車冇耐就出現咗第一個道之駅

嘩!平呀!即時買!780yen 5枝!!!
七月都仲有士多啤梨...真係唔夠膽食~怕酸!
點解我地冇得煮飯啊!點解!!!
走啦
呢條路我相信我之前搭火車經過!
向車見到個海咁靚,就睇下邊度有得停車啦
來到呢到已經揸咗一個半鐘
嘩!想點啊!
呢度有啲似去緊鹿兒島喎!
揸多半小時又有休息站!
好kawaii 啊你地!
呢都冇乜好買~去完廁所就走啦!

沒有留言:

張貼留言