DAY 8B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月7日

 
最後兩點鐘揸到落函館啦!都係揸咗三個幾鐘啫!
泊好架車去朝市行下啦!
午市都過埋啦~ 一隻海膽都見唔到~ 明早再來過啦!
函館我就來過!當然我阿媽就未啦~  咁梗係要去觀光下
五稜郭一定要去啦
七夕掛飾
俾你許願
五稜郭我又來啦
上次冬天來就係咁樣~ 
新印仔
都唔記得上次有無呢 D公仔
呢個就應該係新
今次來喺夏天啊!綠油油嘅星星!呢度真係要來四次!
冬天白色~ 春天粉紅色~ 夏天綠色~ 秋天紅色!
天氣好真係好~ 遠遠都見到~ 行下影下咁就走啦~
落返大堂
老細中意食尤魚要睇定
行返去羅車
再見啦~
之後定位去西波上場附近泊好架車~
去未去過金森紅磚倉庫~ 之前係遠遠望過
呢到主要應該都係買手信品
我知你出名~ 都唔駛咁大既
之前我一個人食左一盒~ 哈哈
中間係新口味~ 今次無食到
入面基本上都係賣野
又係幸福的鐘聲
行完去搵野食啦~ 
嘩...真係好平
呢個都平~
最後我地都係搵左間餐廳食~ 叫左 SET加散叫
SET入面
散叫~ 去日本要食下天婦羅!粉薄!油少!入面有齊魚蝦蟹~
海鮮釜飯套餐來的
另外叫多SET 壽司~ 當然無網走咁好食~
今餐還好~ 食左 ¥3964
再行多陣
走啦~ 去溫泉酒店 CHECK IN 先~
今晚間溫泉係連埋內陸機一陣買~ 唔係靚...不過都係向湯川
我 ONLINE 買 PACKAGE 明明只話包早餐...CHECK IN時話包早晚...
AR 我地岩岩先食飽野~ 去行個圈睇下啦... 牛扒即煎但當然無平時個D咁好食
呢間酒店接待國內旅行團多~ 野食普通!食得飽個D~哈哈
食埋你~
再食埋你~ 我地走啦!
酒店影出去~
之後揸車去函館山~ 掛住食啦!無晒車位~
最後都要向山腳下泊停車場~ 都係要上斜行寺搭纜車!
排住食只有睇全黑夜景~
夏天真係好多人
除左香港~ 我覺得函館夜景係睇靚~ 好迫人下先影到咖~
成日想食都未食過。。。點解我無買來食呢??多數都係覺得貴~ 哈!
其實我真係好飽。。。點解仲要飲奶??¥152
上山多人~ 落山仲多人~ 痴線咖!真係好多人~ 排左成半粒鐘先走到。。。
多得要排隊我先見到呢個碑~
佢地都係新~
來過一次~ 今次來回都行左條無咁斜既路~
山上山下反差幾大。。。無咩人
羅車返酒店浸溫泉~ 早D訓~ 明天早D起身去朝市啦~

沒有留言:

張貼留言