Day1-快閃新加坡3人行 16年5月21日

 咁早機我竟然都食到早餐~ 簡直係奇蹟~

呢個快閃係16年5月... 來回機票加行李同揀位我與同事C妹妹 每人$914
F小姐後來加入就自己買~ 唔買行李唔揀位...
我與同事C妹妹好小一齊放假~ 今次帶佢去新加坡食食食~
 鏡頭一轉10點幾去到新加坡 T3啦~
 見到就順手影埋
收左張新卡~禁左小小錢 3個人用 SGD250
 舊個張 SG 八達通已經廢左唔用得...唔係成日搭都係一程程買 $2.5 X 3出到市區
 記住機場出去要轉線
今次住向烏節路~ 
 可能訂房戶口VIP~1點都未夠比埋房我地 ~ KING SIZE BED 真係好大...
 呢張加床真係細左小小呀~ C妹妹敬老佢訓~
 仲有咖啡飲~ 之後走啦~ 出發去食野啦~
 克拉碼頭地鐵站 出行一陣見到呢間酒店好特別
 相細可能睇唔到~佢種植物D彩色盤勁似CONDOM 物體~ HAHA
之後去到 Hong Lim Food Centre  分頭行事~ 我見多人排隊買左碗果汁MEE SIAM
酸酸甜甜幾好食~ SG
C妹妹去買雞米~ 無晒雞脾羅!!!
   SG6.5~  雞胸都OK~ 但雞脾真係好食~
奶茶SG2 +咖啡 SG1.5
唔知邊個~ SG1.3~ SG1.8 2個都好食~ 炭烤~
今次炒粿條無開無得食~ 無冷氣食野真係好熱呢~
今日已經叫天陰陰
C妹妹要去牛車水買藥油
買左藥油~ 路過林志源買埋肉乾
之後行埋超市買埋好值錢既 LASKA~ 買埋新出蝦麵
之後又食~ 食埋松發肉骨茶~ 其實大家都唔餓但快閃就係要由朝食到晚先得~
呢間都OK~ 唔駛行咁遠~ 湯唔夠可以加~ 我都係中意呢隻白胡椒味肉骨茶
唔知D芽菜係唔係真係怡保芽菜呢?
買完野梗係要返酒店~
一返酒店就係天堂~ 涼涼涼~ 向酒店休息下夜D先出去食野
7點幾搭的士去東岸 FOOD VILLAGE~ SG$16.6
朋友唔向到都唔記得邊檔野好食啦~ 不過多人排就好食啦~  少少地買2隻啦~ SG2.6
紅毛榴槤 SG1.2
好味道~
SG $15 好排住新加坡燒魔鬼魚~
今次只買 SG$5 唔敢買咁多啦~
蘿白糕煎蛋~
炒蜆
F小姐買既炸魚蛋...睇小陣都唔得...黠解唔買湯呢~
辣辣地好味炒菜~
仲有好好味串燒~
SG$3 榴槤冰冰~ 念念不忘~
另外2位唔好榴槤~ 食既 SG$3
食飽飽又搭的士返去啦~ SG$16
食飽飽 11點幾返到酒店~ 沖亮好好休息啦~
一盒只係 4包~ 4X4 都係 16包
 今日戰利品~ 食食食~

沒有留言:

張貼留言