DAY 10B-北海道和歌山自駕遊 2016年7月9日

雨停左啦~ 慢慢行上去啦 ~
 和哥山城唔算好大~ 又唔算好細~
影完相就走啦~
入去當然要比錢啦~
行下陣走了~
去行下一個景點~
入左鄉村呢~
最中意呢風景~
半小時到啦~去到貴志駅~ 附近係無停車場...好彩車站個護衛話比我地停10分鐘~
貓車站~我想去好耐咖啦!
見到啦~ 見到啦~ 佢係2代車長~
HELLO~ 喵喵~
一代車長去左天國啦~ 可惜見唔到你~
都好多人去睇佢咖~
多得呢2隻貓貓先多番人咁呢條線火車~ 貓貓威力幾大~
走啦~我地真係好乖~十分鐘內就走啦~
和歌山仲有野出名咖~ 桃呀~
之後就去左個農產品市場~ 勁呀呢到~ 大開眼界
WOW~~~ 好多桃呀~ 我真係好想買咖!!!
右下角就係我媽啦~ 揀得幾落力!北海道買唔到~ 向到揀左6條粟米~
我媽又引唔住要買一個...哈哈
真係好大~ 好多人咖~ 
芒果都想買咖~
則邊仲有野食~
之後就出機場附近啦~
GPS帶左我行山路...有段路遇到架大貨車...迫到鏡都收埋...嚇死寶寶
3點幾去到 Rinku Pleasure Town Seacle~ 藍天出來了~
本來打算行下...不過見唔係太多時間都係去機場
返到出來就咁好天!!!
呢條路強制要比錢 ¥920 咖~ 無咩車就慢慢行啦~ 哈哈
去到機場出境層~ 放低左我媽同全部野我就自己去還車~
兩日行左 195KM
因為唔見油站無加到油~ TOYOTA 收 ¥1800~ GOOD~
還車羅車都好熱鬧呢~
回程換左CX商務~ 因為無位~ 我媽坐1800PM 我坐 1835PM 
CHECK IN 時請地勤同我調前左一班機~ 可以一陣齊飛啦~
商務位過關有個特快COUNTER~ 真係超快~
上網睇過 CX 大阪 LOUNGE 好普遍...都去睇下啦~
比起香港又真係無咩野食既~ 坐一坐就走啦~ 去買埋野上機~
上機啦~
上左機梗係要飲返杯香檳啦~
等食~
好耐都無坐窗口~ 影下風景啦~
幾好天~
關西機場就係咁樣
睇下風景~
呢個港式奶荼唔得呀~ 太多奶
睇緊套 杜拉拉追婚記~
開餐啦~
唔中意食中餐當然都係食西餐牛扒
食埋佢地飽晒~
舒服既時間過得特別快~ 落機啦...
今日機場快手買~
今日向黑潮市場隔離買
今日向農產品市場買~ 粟米無影到 TIM~
右邊西瓜今日買~ 呀媽送左比人
今日買既
呢D係向北海道買~
向北海道  OUTLET買~
水藻球倒出來就係咁
 呢個蜜瓜真係好好味呀~ 皮又薄~
 
日本西瓜真係好清甜咖~
最後睇埋個杯麵~ 好多蛋呀~ 哈哈

好耐無去過10日日本啦~ 揸足10日滿足晒~

沒有留言:

張貼留言