Day1 沖繩5天自駕遊 16年10月5日

調咗假所以有五日去沖繩!今次上網搵換機票! 兩萬里 x 2 第一次玩自助寄行李
兩萬里一係去沖繩,一係去濟州但濟州時間唔係日日好,呀媽又成日話未去過沖繩
寄完艙就比張咁嘅嘢,我之前已經上網揀位可以揀頭兩幾行!
沖繩冇商務嘅~ 但係呢隻機有舊商務位~ 咁就有得坐闊啲啦!
繼大阪返嚟今次又坐窗口!香港啲樓真係好高
今次牛肉飯都OK
天氣好影下雲
沖繩我又到啦
又一次舒舒服服到達
我唔係第一個落飛機不過我行第一個
國際線一定要行返去國內線
租咗Wi-Fi蛋~ 響沖繩攞$11一日咋!!!!
機場魚缸
好乾淨既魚缸
第二次來沖繩可以自駕遊啦~ 等車接送去車公司
有幾個人一齊落車~ 等叫號碼
今次得兩架車揀...都中唔到我想揸嘅車
攞到車都差唔多天黑~ 見到我上次住間酒店
響那霸有塞下車~ 去到Aeon mall 已經天黑晒
攞位食100yen壽司
唔可以話超好食!但真係抵食~ 一直搵機會想食多次!
11蚊嘅Wi-Fi蛋!抵爆!
食左唔示只呢到~ 有D重覆就無整啦~
今次有中文呀~ 幾好~
食左 20碟...只係 ¥2160 !!! 百幾蚊2個人...
食飽飽去行下啦~
商場又有一個大魚缸
呢個新 AEON MALL 好勤力!!! 9點仲未收工~
仲飽緊! 買返酒店食~
唔平
唔見香印提子既...
行多陣~ 買左D 野準備走啦~ 人地都收工啦~
TOILET 都靚過人~
十點多先去羅車~ 好難得咁夜呢~
今晚住返上次住過既酒店~ AEON 去酒店都要個幾鐘呀~ 已經比埋錢行高速~¥720
最後11點幾去到酒店~ 上房~
岩岩買既甜品~ ¥460
岩岩買既野~
因為樓下就係 7-11...我忍唔住走左落去行下...哈哈
我第一次向日本買 HAAGEN DAZS ! 真係好貴羅 ¥293...但見係桃忍唔住~
咁耐先第一次食 OK啦~ 係幾滑同好有桃味~ 入面仲有桃肉咖~ 

沒有留言:

張貼留言