Day2A 沖繩5天自駕遊 16年10月6日

訓醒就對住大海
呢間酒店轉左 ベストウェスタン沖縄幸喜ビーチ餐廳裝修過下~
無左 SHABUBU 食呢 >.< 
紫薯咸既...食唔慣
食完返上房~ 太陽伯伯出晒來啦~
10點幾出發去古宇利島啦~ 
第一站先去左 羽地の駅 やんばるたまご ~ 一睇知佢賣蛋啦!
搵來搵去都唔見有印仔既
見到架車就熱啦~ 
買左隻菠蘿
呀媽見到木瓜雙眼發光了~
十幾蚊有十隻蛋~ 抵啦
出去時見到TOYOTA 架電車~ 我睇 YOUTUBE 見過~ 唔平租咖~ 貴過我架大車~
OH~ 行緊古宇利島大橋啦~
揸車只望到兩面海~ 高空望落去真係好靚咖~
好順利搵到位泊車
我地主要都係行下~ 唔游啦~ 唔知邊到有沖身~ 見D人游完濕住上車...
NICE~
我媽一早就殺生啦!!! 執左粒蜆仲開埋睇下有無肉WOW...仲叫我食左佢 @.@
當然真係有人游水啦~
 睇相都見到清啦~ 靚晒~

沒有留言:

張貼留言