Day2B 沖繩5天自駕遊 16年10月6日-古宇利オーシャンタワー

 古宇利オーシャンタワー

800 Yen /位入場
入場費包埋自動哥爾夫球車
好神奇咖~ 坐響度佢自識行識轉彎~
除咗睇風景仲可以自拍~ 都行成10分鐘有多~
啲貝殼使唔使咁靚
呢D心形貝殼有得賣呀~ 我都買咗兩個!
之後就上咗觀景台望下條柿
使唔使咁靚
阿媽未肚餓咖~ 但我今朝早唔係食咗好多野
佢響酒店簡直係暴食~ 唯有食個菠雪芭
對住個海食飯個午餐~
呢個係一人午餐~ 咁我都會分D比我媽食嘅~ 好熱辣辣~
百零蚊休息下幾好
之後我哋好努力向到買野啦~ 有得試食~ 有得退稅~
返落去都可以坐呢架車仔~ 今次坐到粉紅色~
架車經過向車影張相就得啦~
咁就落到去啦
之後就出發去沖繩最北面~ 之前呢條路我係坐巴士去~
見到梗係要落車行吓啦~ 但係又係搵唔到印仔囉~
上次我最遠就係來到呢到啦~ 去住1晚 JAL~
入去行一陣~ 終於有印仔啦~

沒有留言:

張貼留言