DAY 1A-西葡自駕遊 17年1月28日-塞哥維亞Segovia

機場有啲咁嘅嘢俾人影相都唔知


新航班一出換到新年來回~有如中獎一樣!
唔知點解口痕買左包熱浪食
新年冇位到幾誇張...我都未試過 Online check-in 係冇位揀...
最後俾咗兩個分開出口位可伸直對腳~ 舒服D~ ,2個分開坐!
食埋佢要準備訓啦~ 
今次都訓到~ 但中間都有醒過~ 又到早餐時候
早上7點幾飛到馬德里天都未光!!!
好快羅左行李~ 之後去 SIXT 羅車
頭10日會揸車~8點幾先做好羅車手續~ 個天光啦~ 自己行去停車場COUNTER 羅車啦~
做手續時知道今次訂寶馬就真係有寶馬~ SO HAPPY~ 去到等 15 MINS 有人揸架車來
羅車當然要檢查啦~ 架車望落好新下
入到去睇錶原來係真係好新~ 只係行左 2375KM~ 
羅完車向停車場轉個圈~ 整好 GPS 同 手機架+ GOOLE MAP 就出發啦~
1小時後去到A6高速其中一個休息站~
當然要去睇下啦~ 
順手去個洗手間~
歐洲車當然好揸啦~ 輕輕踩油都去到 110/KM 又唔嘈~ 最重要租車費平~ 
我主力揸車...影相要交比我媽...但佢唔太識用我電話~ 睇返相去到 La Calzada 周圍都白色...
嚇死我咩...我無預見到雪咖~ 好彩只係呢附近有雪...之後都無向馬路見過
好順利 11點幾去到 塞哥維亞輸水道~ 泊好車行上來就見到啦~
影返張白痴相先~
羅馬大渡槽實際上是高架水道橋,是為了把18千米以外的水引到市區而建的。為此羅馬人開鑿了一條坡度很小的長水渠,修建了大渡槽。大渡槽全長728米,由120個花崗岩砌成的立柱支撐,兩柱之間券成拱洞,渡槽離地面最高處29米。整個大渡槽用2萬多噸花崗石干砌而成。2000年來,水道橋使塞哥維亞得以繁榮。至今,水道到依然完好,仍可以使用。
勁!! 干砌
努力行上去
向西班牙呢個景點係好難得咖!因為免費就睇到~
天灰灰地都好過落雨
以前D羅馬人真係好叻!
今時今日都仲用得都唔好話唔跨張
上到去當然要繼續睇行去邊啦
夠晒古老
我媽知聽日間屋有得煮野~ 有講過話買定...但我話明天會去超市就無買到!
好後悔無向到買菜!點解!點解我唔買左你先!我地咁難先相見!
呢到都有立體停車場?
塞哥維亞最出名係燒乳豬仔!餐廳評分就半好半壞...最尾都無打算食...因為仲有地方要去...
塞哥維亞主教座堂 Catedral de Segovia
收費景點開始出現啦,西班牙D景點真係九成都要收錢!教堂真係睇太多就無比錢入去啦
有個白痴仔...即係我羅...大鄉里第一次見切麵包機...
我地午餐...€1.5又平又好味! 新鮮食好脆呀~ 淨食包都好好食!
呢到咁出名,周圍都有好多遊客!
餐廳來~
再見啦世界遺產~ 趕時間走先啦~
返落去羅車!泊車費€3.9
 塞哥維亞城堡 Alcázar de Segovia 白雪公主城堡!要比錢無去,遠觀算...
個天變藍就係一張Poster

沒有留言:

張貼留言