DAY 2C-快閃首爾自駕遊 17年6月4日-Lotte World Tower 롯데월드타워

7點幾去到新既 Lotte World Tower 롯데월드타워

2011年時來過樂天超市...係呢到附近~ 當年應該咩都未起
今晚就好好向到直至夠鐘走人啦~
光洙 D朋友呀~
我最叻係咩~ 睇下有咩好食羅~ 搵到食過2次間火山石漢堡~
天未黑出去影下相先啦~ 但佢真係實在太高...完全影唔晒~
影完就去食飯啦~ 等左一陣有位啦~
今日費時煩叫左個餐~ 豪D啦~
餐每人一罐汽水爽爽~
呢隻新口味~ 未見過~ 牛肉球上係醃左既辣椒~ 辣咖~
可揀沙律 或者 牛肉拌飯~ 我見隔離個拌飯真係太多...沙律爽口D~
呢隻都係新口味~ 煙肉芝士菠蘿~ 
原來沙律入面係有意粉咖~ 唔怕唔夠飽~ 今餐食左38900WON~ 2百幾蚊
之後仲有時間行下商場啦~ 見到呢個好無聊又唔環保既樹...
向 MON 寫完佢就 PRINT 出來飛落來比你...上面個係 PRINTER 來咖...
我地都無心行街~ 都係出去影下相啦~
D燈識轉色~
商場出面有好多位比人坐~ 真係有好多韓國人坐向到傾計~ 吹吹風~ 
首爾 6月晚上都涼咖~ 同香港真係兩回事~ 我都好想香港有咁既天氣!!!
之後又去行超市羅~ 我再講一次~ 我真係好想買呀!!!
今次真係行...因為驚羅唔到啦~ 同埋都無咩好買
晚上9點9到去羅返車~ 羅車前試左個比錢機~ 又係要用卡~ 好彩今次國際卡都用到~
比錢時試下嘟食飯張收據泊車都無平~ 不過泊左2個幾鐘先 4200WON 算吧啦~
22.48PM 又一次順行還左車~ 2日行左303 KM~ 今次還車位哥哥仔好靚仔下羅~
今日加左2次油合計 46000WON~ 加完油放低晒呀媽同D行李向油站~ 行少一段路仔啦~ 哈
行去首爾站~ 大家去埋洗手機就去巴士站等 2335班車~ 
見仲有時間 我就自己去行下首爾路7017
5月頭開無耐~ 晚上來真係唔錯~ 藍色好迷幻咁~
唔比上去!!! 真係好想偷偷地上去咖~ 見人上面影落去幾靚
黑麻麻都有野比你睇下
呢條 首爾路7017 一直行就行到去明洞咖啦~ 不過我無時間~ 行少少就算啦~
首爾D行車線真係寬到嚇死你~ 叫做揸左3次領略到一定要提早準備定行邊條線~ 
唔好預佢地會讓你 CUT線... CUT唔切向前行 U TURN 啦~ 佢地韓國人都係咁...
韓國我都算揸得夜因為周圍都有街燈~ 晚上叫做少DD車...DD咋 
希望下次可以揸車夜遊漢江啦~

F小姐趕唔到我坐班車~ 我地就向機場等啦~ 岩岩 CHECK IN 時佢剛好趕到~ 等佢唔駛排
2點幾入去~ 要搵 LOTE DUTY FREE PICK UP~
Duty free 真係一門大生意! 交貨位職員都幾靚仔咖!
無買寄艙行李又想買護膚品!可上Lotte duty free 網站買~響機場攞! 
但基本上真係無sample 送!
我地4點鐘機~ 搵個好位差電~ 休息~ 等上機啦~
我今次只係帶到你返香港!希望九月嘅時候帶埋你其他朋友返嚟~ KAWAII!!!
鏡頭一轉又返到香港~ 三個人~三個都無買寄艙行李! F小姐要沖去返工啦~ 
我同媽就打的回家~ 我洗白白返工啦~ 快閃2日行程真係夠晒充實~
E-MART買~ 西瓜糖~ 味道好西瓜! 950won/包
DAISO買~ 呢個抵呀2000 won 同 3000won 
DUTY FREE綠茶朱古力唔駛買囉啲黑朱古力味蓋過晒綠茶味!
近來都越來越懶~ 無影齊D戰利品~  因為個人都去左返工啦~

返工午餐~ 韓國魚仔蒸蛋!韓國翠玉瓜!好甜呀啲翠玉瓜!下次都要買!
超大包韓國乾紫菜~ 原來係好好味!好爽囉!攞嚟滾麵食~
成星期後先食啲葉~ 好大塊囉!原來每包有30塊~ 抵呀~ 成星期後都仲係新鮮!
新木碟開齋喇!

9月仲有一次快閃首爾~ 今次只係我同 F小姐去顛啦~ 無錢唔帶呀媽去 ^^

沒有留言:

張貼留言