DAY 1B-快閃首爾自駕遊 17年6月3日-江華島

去到首爾站今日星期六超多人囉!佢哋又好似有活動咁!遠遠見到新嗰條行人天橋

遲咗兩個鐘先去羅車!三點鐘先開車犀利!
今次又係 KIA MORNING 仔~ 
之後好順利去到江華島到!
先史時代風貌的地穴居
今日個天清到呢
江華島係發生過好多重大事件, 但我地來呢到主要目唔係睇歷史~ 見到就睇啦~
呢舊石頭我成日睇相都見到! 佢叫支石墓係世界文化遺產來咖~ 「富近里支石墓」
簡介: 支石墓是用巨石搭建起來的先史時代的墳墓,韓國最具代表性的支石墓主要有高敞支石墓群和順支石墓群江華支石墓群等。此三個地區的支石墓數量均在數百個以上,從密集度和形態的多樣性來看,在全球也很難找到第二個例子。這裡的支石墓建於西元前1000年,與其他支石墓遺址相比,將先史時代的技術和社會面貌鮮明詮釋。

高敞、和順、江華的支石墓遺址在2000年被列入聯合國教科文組織世界文化遺產目錄,其被認為是研究和評價支石墓文化形成過程與韓國青銅器時代社會構造及東北亞先史時代文化交流的重要遺產。特別是可瞭解到支石墓建築過程的採石場,更是研究支石墓變化和歷史的重要依據。
另一角度~ 
其實去江華島主要係見到人哋介紹紫色油菜花~ 又好彩順利搵到~
五月中見人哋去已經係一片紫色~ 幾驚我地咁遲來無...
附近都有人種野架
應該係蔥
其實呢個我真係唔知係咪油菜花
但係總算成功一大片都係紫藍色~ 我哋去到就得返呢一大片紫色
其實佢應該唔係油菜花囉~ 不過生得都好高~
另外見仲有一大片田種得整齊D變咗綠色~應該係之前見人哋影過啲油菜花~
咁我地來呢到總算完成到目標
超多青梅
好似濟州島啲絲帶
呢度個停車場真係大到呢
之後開車去埋江華市場~ 唔太識路停左向間超市到~
好想好想買羅~
我媽係好想買咖~ 但我地無買行李~ 哈哈
之後終於搵到江華市場~ 向超市對面比野遮住~
勁多蒜頭賣~ 但太多啦我媽又係好想買~ 哈哈
真係全部都係蒜頭
 向入面行下買下又要走啦~ 本來好想去泥灘但見原來都幾遠就放棄返首爾啦~

沒有留言:

張貼留言