DAY 1C-快閃首爾自駕遊 17年6月3日

7點幾已經出返首爾~ 去到個 麻浦天空公園 諗住趕到睇到日落~ 點不知差D出唔返來

個公園係好大...因為未去過入到去是但泊左向個停車場到~ 落車見都唔知點行好...
之後都放棄打算走啦~ 去八下泊車幾錢時先發現停車場收錢機無得入現金...
咁試下信用卡啦...話海外卡唔收...咁仆街啦...出唔到去...
好彩入來時見有架車有2位人士向到談心...咁我唯有又韓又英下有位女士
好好人跟我去機同我比錢~ 一開閘我就好開心比返700WON 佢~ 真係差D嚇死寶寶!!!

出返來天都黑晒~ 見附近就係上岩洞MBC 去睇下夜景啦...去到轉左輪...街邊無晒位泊車
個附近基本上都係電視台真係唔知停車場入唔入得就唔敢去...最後向車睇過就算

之後要食飯啦~ 搵到有間 E-MART 就泊去睇下有無野食~ 最後好彩搵到呢間餐廳仲食得~
 佢 MENU 得韓文...好彩有 WIFI EGG
 佢用三時三餐介紹呢個生鐵窩蓋~ 問我有無睇過~我就話睇晒三時三餐啦~ 
一翻譯就係 JEJU 豬~ GOOD 呀~ 好厚WOW...熟唔熟到 
 呢到有專人服務~ 佢要燒到個蓋220度先放肉~ 
叫左個泡菜湯飯~ 
 燒到咁上下原來佢會切細佢再燒~
 泡菜湯飯超多豬肉~ 又淋又好味~ 難得個湯唔係太咸~ 好味道!!!
 剛燒好豬肉係又脆又淋~ 但食到最後果D會硬左少少
今餐平呀~ 2人加埋先 26600WON~ 食飽飽拿拿聲行埋 E-MART 人地收工啦~
向E-MART 買左少少野就返酒店~ 經過首爾世界杯體育場出面 

十點幾返酒店泊好車~ 呀媽洗白白~ F小姐未返來~ 我就落街行行
酒店向前行有好平既炸雞...可惜我又食到好飽啦!
 酒店前少少已經係踏十里地鐵站~ 佢應該係新站~ 有扶手電梯上地面係好難得
 今次住呢間2晚~ 免費泊車~ 新~ 有包免費早但要9點前食...無人食到~ 2人房每晚4百幾
之後入7-11行個圈 1500 WON~ 買一送一~ 牛奶味  返酒店 F小姐返啦~ 大家都買左雪條~ 哈
 江華島蕃薯~ 1萬WON 有好多隻~ 好甜咖~
魚仔乾 25000WON~ 返到來都食左好多餐~ 哈哈
向江華島間超市買~ 勁大包 10900WON~ 返香港食好爽~好有紫菜味~ VERY GOOD
E-MART 買~ 幾西瓜咖~ 唔記得影我媽買左2大包零食幾浪費位~ 

沒有留言:

張貼留言