DAY 2A-快閃首爾自駕遊 17年6月4日

其實酒店個早餐送概,簡單一杯咖啡加個包!但要九點鐘之前食我媽都唔食囉~哈哈
我沖完涼F小姐已經走左,同阿媽放好行李落車我哋就去食早餐~ 紫菜包飯天國
叫咗芝士同埋野菜
仲有叫咗個水冷麵
呢個就係芝士
早餐只不過食左9500won 食唔晒仲可以攞走幾好~
只後搵到G25 便利店~ 仲見到新出姆明野飲!
見到你即時放低姆明啦我真係飲唔到咁多囉~ 只可以買一支!!!
又係咁好天~
之後再行埋你啦
新出嘅虹鶴系列
響入面都行左成半個鐘以上㗎買咗百幾蚊野!
之後返酒店攞車出發喇
幾百蚊一晚酒店仲有免費停車~幾好!個停車場都唔差~
呢張相係要慶祝我第一次用韓文搵地方!
今次架車冇得睇仲可以揸幾多公里所以去入入油~ 順手行埋呢間大超市
又係你哋呀西瓜!我真係好想買好想買好想買!
阿媽見到佢哋好開心呀即刻揀返兩包~
我都好想買囉
呢間超市啲嘢全部都好大份量
韓國啲芝士真係平到毆
呢到真係幾多嘢買

沒有留言:

張貼留言