Day4B 沖繩5天自駕遊 16年10月8日-海中道路


沖繩得一條高速,我今次行左好幾次啦!晚上真係黑麻麻無燈

路過見有驚安當然要去行下
見到佢先醒起 pokemon! 之前都有玩咖...
真係好平下
嘩!呢個仲平 荔枝要買啦!
行左一陣就走啦~
今日又係好熱呢...2條友向車話遊車河
OK 啦~ 繼續前進去海中道路~
開始又見到海啦~
去到海中道路入口見唔少人都有停埋一邊~ 當然人停我又停啦~
全長4.75km
人停我又停
好清呀~
呢到都幾大風咖~ GOOD 呀~ 無咁熱~
我一樣落去踩下D水啦~  暖咖~
繼續行就會去到浜比嘉島~ 我地就無去啦~
來回行一次走人 LU~ 遊車河嘛~ ^^

沒有留言:

張貼留言