Day4C 沖繩5天自駕遊 16年10月8日

離開海中道路我地就去齋場禦嶽
去埋今日最後一個景點
齋場禦嶽
久高島?
原來係要行
又要講真係好熱囉
沿路有Cafe
有餐廳
去到啦
史蹟和世界遺產的標誌~ 入去先會叫你睇段影片介紹下呢度~
同埋講下有啲咩唔做得 之後就可以跟住地圖行囉~
神話中久高島據說是創造琉球大地和人類的創世神·Amamikiyo降臨的地方。被譽為五谷發祥之地,神之島。齋場禦嶽中凝聚了來自久高島的靈力,作為琉球第一聖域被崇信。
見唔見久高島啊? 就係拜佢囉~
之後仲要繼續行
終於行到啦~ 三庫理
三角通道真係幾高嫁~ 行入去亦係遙望久高島
行完就走啦...又細到大睇日劇真係覺得日本人係好神化同迷信...
行返出嚟見佢搭緊舞台~ 今晚應該有啲活動~
應該係攞嚟放蠟燭啦
行返出去影下可能係我間夢想之屋~
阿媽好開心~ 因為見到好多木瓜!
唔係講笑真係好熱
其實我真係唔識欣賞呢個世界文化遺產...不過佢都係沖繩人文化
之後揸車出返市區~ 路過呢間出名拉麵店
睇 google map outlet 隔離都有個 JA市場~ 即係有野買啦~
整定我哋有菠蘿買啦
響入邊買下野~ 開心過行 Outlet 啦~
Outlet 對於我哋嚟講唔係太吸引...好肚餓!!! 食野吧...
本來唔係嚟呢度食飯~ 不過向google map見呢度評語都OK~ 去國際通我又怕泊唔到車~
啲菜真係食得架 ~佢用來做屏風成間餐廳都有好多個~
呢度主力食菜囉~ 都有其他嘢食嘅! 一定食得飽
新鮮菜有成五六種~ 仲有啲其他日式野食~
佢有一大鍋豬手超好食好淋身!正!
其實我真係幾中意飲奶
啲菜真係幾好食架~ 食多D~
唔好問點解
飽啦~
食埋甜品飽晒~ 2位加埋 ¥3498 任食來講唔貴~ 其實仲有其他野食我無食...麵呀..咖喱...炸野...
行返去羅車~
走嘅時候已經冇乜車
因為食飽飽我都懶得落街行~ 仲專登住向商場超市附近~  
今日努力買
洗白白~ 執行李~早 D 訓吧~

沒有留言:

張貼留言