DAY 1C-西葡自駕遊 17年1月28日-Salamanca

4點幾去到今日最後目的地~ Salamanca~
第一晚住好啲~ 整間五星比呀媽舒服下~  Hotel Hospes Palacio de San Esteban

架車揸到去門口有人幫我泊!幾好~ 間間酒店其實都要收泊車費0000000
西班牙酒店真係唔算貴~ 真係平有平住~貴有貴住~
去歐洲記住睇有無電梯呀~ 設計得好型
泊車位職員仲同我地拖埋行李去房~ 房間景色
藍色嗰支係礦泉水~ 使唔使咁靚啊~ 仲有點心送~ 真係好!
一人一張唔使爭
都睇咗一陣呢個裝飾品
最開心我媽啦~ 有電熱水壺!
食咗舊好濃朱古力蛋糕仔我自己就出去行下,我媽話要休息下~
天陰陰冇乜人~ 好歐洲嘅景色
Cueva de Salamanca 入面人頭湧湧
好多人喎~ 呢個景點雖然我都唔知係乜野。。。
薩拉曼卡新主教座堂
 薩拉曼卡古城於1988年入選聯合國教科文組織世界遺產 
學院「Colegio Anaya」
1218年,萊昂王國國王阿方索九世在 Salamanca創辦了薩拉曼卡大學~
1254年,教皇亞歷山大四世批准該校開展普通高等教育。薩拉曼卡大學是西班牙語世界最古老的大學~ 整座城市都是薩拉曼卡大學一部分,所以學院都散布在各個建築中。
新主教座堂都幾大咖~
好有型喎~ 呢到個個都向到自拍一下~
呢到算比較最多人
又係好平嘅火腿~
有時行D地方都冷冷清清~
再周圍行下
見附近就係廣場行埋去啦!嘩~幾多人~ 幾似威尼斯個廣場
很完就走啦~ 我都攰啦~
一路行一路睇住電話睇下有咩餐廳~
行緊返酒店好多餐廳都八點先開
就向酒店隔離修道院~ 好大間下~
返到酒店我媽已經訓左,我咪咪麼麼左一陣都唔小心訓左! 訓前明明仲研究緊食邊間餐廳...點不知一起身已經凌晨一點鐘,沖個亮再訓過吧啦!

***
Hotel Hospes Palacio de San Esteban CLICK 圖即可預訂

沒有留言:

張貼留言