DAY 3A-西葡自駕遊 17年1月30日- 巴達霍斯 Badajoz


呢d係豬肉醬或者直情叫午餐肉啦!有好幾款、我諗我媽試晒,仲有隻係淨蕃茄碎...好新奇
個麵包勁啦~ 第一日買...食到第三日~ 哈 我都食左少少既...好午餐肉味...我一向麻麻岩呢D~
之前睇相仲驚車房細~ 原來都幾大下!9點幾就離開 APARTMENT~
一小時不用就揸到去西班牙同葡萄牙邊境 Badajoz~ 一落車就有油菜花迎接我~
去葡萄牙車程唔短~ 中間當然要搵地方行下
D雀係真係中意有咁高飛咁高
 巴達霍斯從史前時期開始就有人居住。875年,後倭馬亞朝的軍人叛亂,並在此築城。
1031年,巴達霍斯成為巴達霍斯王國的首都。
一早無咩人
新舊合壁
佢出來晒太陽
呢到係比較寧靜...
上面應該係學校來~ 好多人行上去!
唔駛錢...人行我又行啦~
風景唔錯
呢到城牆唔駛錢有得行!
條橋岩岩有行過,今日天氣好望到好遠下
風景唔錯~ 
Torre Espantaperros 摩爾式塔
佢一年會開放幾次...當然我唔知咩日子開
歐洲總有一個廣場 Plaza Alta
走啦~
個路牌好搶眼
行返落廣場~
停一停呢到可以免費行到咁高睇風景我同呀媽都覺得賺左~
陰公...搵 WIKI英文介紹都無...Torre Espantaperros建於1169...保存得好完整
呢條路仔整得幾靚~
西班牙油菜花有無靚D?  之後向葡萄牙進發啦!!!

沒有留言:

張貼留言