DAY 2B-西葡自駕遊 17年1月29日-Merida 梅里達

4點前我地已經到達今晚留暫地方 Merida 梅里達

 
帶左僥倖既心諗住睇下呢到會唔會超市有開... 
what app 今晚屋主時佢好明確話我知今日星期日...有開工既超市都收晒啦!!!
Santa Catalina Basilica
我上網向google 睇左好耐搵好晒...點不知有人同我講唔行得...咁我停咗響度等屋主帶我去...
今日今時有 what's app住屋真係好方便...唔識路影張相~ 面皮厚D泊向街到等屋主來就得
點解要面皮厚D...因為D人成人行過望住你做咩泊向到羅~ 哈哈
等左十幾分鐘唔知巨屋主定職員女士揸住車來搵我地~ 我地跟住佢揸一陣就到左啦~
我哋兩個人住一棟樓我都覺得有啲過分!因為我睇中佢有車房!BOOKING.COM 有9分咖~
間屋真係幾靚囉
兩個人住真係有少少過分,位女士介紹下間屋收埋錢擺低鎖匙就拜拜啦!
到底張沙發可以坐幾多個人呢
好明顯呢個區係攞嚟裝飾
好失敗囉買唔到餸...
天仲光當然要出去行下啦
好似去咗澳門~ 市政廳
廣場仔~ 環境優美唔錯
小火車
唔駛睇~ 又係要收錢~
阿卡乍堡Alcazaba Árabe 建於九世紀~ 聯合國世界文化遺產

除了作為皇宮外,同時有軍事防護的作用 ,
梅里達是由羅馬皇帝奧古斯都的女婿,於西元前25年所建立的殖民地
兩千年前可是羅馬某行省的首府,曾經風光一時,更是銀之路的終點
維護係要錢嘅!不過我哋無咩文化...路過睇下得架啦!
悠閒行下都唔錯
羅馬古橋 Puente Romano~ 前面一段咋~ 好長下~ 有成62個拱門
1993年被聯合國教科文組織列為世界文化遺產

我地都幾懶咖~ 行左一陣就返轉頭羅~ 哈哈
呢個時候中國遊客都走得七七八八~
我同阿媽嘅合照
Estatua de la Loba Capitolina


行返去啦~
廣場仔都有幾多人飲嘢!之前响呢度仲見到唔少國語旅行團
仲以為有野食TIM~
呢邊住宅區比較寧靜
西班牙嘅黑毛豬
肚子餓啦~ 我睇吓有咩食
我係想食呢間...但完全冇寫幾多點開工...定放假...
返到間屋附近行埋去令一邊
呢都仲有個旅行團響度~ 超多中國人~ 哎呀~
原來呢到就係羅馬場...加晒星星行到去無睇清楚就走左~
因為完全見唔到有咩... 佢起得個門面太好...哎
之後就返去研究下食邊間餐廳
飲杯唔使錢咖啡~ 難得空閑影下間靚屋~
大床房係有兩間我哋梗係一人一間
俾咗間有沖涼房阿媽用
連埋車房呢間屋係有三層
最高嗰層仲有兩張床~ 洗衫房~  呢間屋係可以訓好多個人~ 其實仲有個露台~ 懶得影
好多餐廳都八點鐘先開~ 咁我就睇吓韓劇~ 我帶個USB來睇到幾開心!!! 42"電視慢慢睇~
向屋揀來揀去來最後就去左附近呢間食飯~
  
其實我真係唔識欣賞橄欖~
好硬既麵包~ 裝飾下得啦~
西班牙式沙律?好大碟~ 扮下健康清新下~
健康汁係唔岩我~ 哈
應該係馬介休
幾好食~ 有啲煙肉響入邊~
黑毛豬上台啦~ 好大碟咖但佢哋啲豬肉無整到全熟...可能因為D豬食橡果?
豬肉係幾好食~ 有豬肉味! 又唔係鞋~  爽爽地幾好咬!
個薯片應該係即時用橄欖油半煎炸 ...唔係塊塊脆
  今餐都算幾平~ 望落唔多都食飽左...食飽飽行一陣就返到屋~ 幾方便
如果我向香港都可以有車有樓就好羅~ 

返去沖涼繼續睇劇集!聽日去葡萄牙啦!
***
 

沒有留言:

張貼留言