Day 1A-首爾保寧群山快閃自駕遊 17年9月16日

今次快閃只同F小姐兩個去 來回連稅 $593~ 去 LOUNGE 食D野先上機

上到飛機排隊起飛delay 左一陣~
三點到咗~ 比之前遲少少啦~
今次又訂左車送去酒店 人仔255
今次接機超抵 Benz suv 來~ 架車超新!4點鬆d到酒店啦!
訓好幾個鐘沖埋亮11點幾離開酒店~ 行出去就係新果條行人天橋!
今次酒店 HOTEL MANU,五百幾一晚,係個冷氣嘈D同無停車場
好得意!以為係假~
星期六好多人呀
今日天氣真係好呀
睇兩日一夜見到
上次黑麻麻來都無睇到呢d野
應該係西大門
首爾站前面...行過幾次都冇為意有呢個嘢
好搞笑囉架巴士
揀 HOTEL MANU 因為行都到行去LOTTE RENT CAR~ 2日車 131400WON~
今次我訂到 Ray 但一去到就話換架K3比我!我問話morning 都無!我唔要咁大架車呀!
其實呢架車係升左級少少既...第4次租車
點解又係揸唔到 Ray! 呢架係 Ray... 但應該係電版...
星期六既首爾都係有少少塞車
F小姐未來過~ 咁我又帶佢去食燒鱔
吾...一坐底見到D鱔又平左少少...
咁似冇燒牛肉變咗燒鱔
都係三大舊
心理同實際上覺得好似細舊左~^ _ ^
應該係真係少過之前~ 過下口隱吧! 2位食左 41000won~
新種松樹仔
食飽又向仁川出發

沒有留言:

張貼留言