Day 1B-首爾保寧群山快閃自駕遊 17年9月16日

之後又去左去過既地方仁川富平

 
帶 F 小姐去放下血~ 
恭喜 F小姐買左十幾萬WON呀~ 我就只係買個位染頭髮~ 哈哈 
 行完街街已經5點9~ 
 超級口渴~ 去7-11飲杯野 1200WON
 上次唔見你既~ 哈
之後開車去松島啦 
 
 晚上7點了~又一次向車睇住太陽落山~
 之後去上年忘記左去既NC MALL~ 本來想去食其他野, 但今日星期六同街都比人泊滿晒
以我泊車技術都係泊商場安全D~ 
 大家都餓啦...下左F小姐話要食大韓民國萬歲食過間芝士豬扒
 我叫左呢個~ 真係幾抵食! 
 除左D人講韓文佢都係一間幾日式既餐廳~ 
 呢個就係大韓民國萬歲食既豬柳點芝士 ~ 一SET 只係9900WON~ 真係幾平同大份下
 個芝士係好食咖~ D豬真係炸得好鬆脆 
 真係有D邪惡~ 好味道!!!
 呢個係我~ 真係好食~ 右下日本飯堅好食~ 呢個SET都係9900WON~ 我覺得仲抵 
9900WON X 2~ 平平平~ 
  
入STARBUCK 食埋個 綠茶布丁先~ 3500WON~ 係幾好食~ 貴D羅
 之後搵左一輪先順利搵到我地泊車個PART....哈哈 
 
最後去埋 HOME PLUS 行埋超市先 
 
 無咩睇岩~ 無一大盒蕃薯~  行完11點返首爾啦~ 
12點2到返到 SEOUL STATION LOTTE 
因為酒店無停車場, 附近泊車地整路無得泊~ 今日羅車試下問佢可唔可以泊返來~ 
先頭好快話唔得...轉個頭又話OK~ 咁我當然泊返來啦~  
 今次夜晚仲係6月還車時見到果位靚仔~ ^^ 用翻譯叫我留底車匙~ 
好迷幻~ 凌晨12點半無咩人啦~ 哈哈
最後我係凌晨點幾鐘染頭髮~ 哈哈
今日超輕微既戰利品

沒有留言:

張貼留言