Day 2A-首爾保寧群山快閃自駕遊 17年9月17日

 實在太夜訓...本來係想8點幾出發...最後過左10點先出到發~

 帶齊行李去返 LOTTE 羅車~
 晴天娃娃又出城啦~ 向西海岸高速出發!!! 過緊麻浦大橋
 11點幾到休息站食過早餐先!!!!
 學人泊向樹陰下面
睇2日1夜成日出現高速休息站~ 我都係第2次來~
 呢個係平比時貴D啦~
 食唔到剛整出來都OK~ 幾好食~ 5000WON
 之後順手入去食少少野啦~
 F小姐叫大醬湯
我就食拌麵~ 酸酸辣辣好味道~ 2樣加埋 12500WON~
呢個真係要影一影~ TOILET 實時情況~ 日本都未見過咁先進~ 好攪笑~
 洗手間屏風
 12點幾走啦
 好多田呀
來到山卡啦塞車... 真係XXX
 咁得閒~ 影張相
 原來塞車係附近有個海鮮節...好多人~ 但因為我另有目的地就唔去啦
 就到啦~
側邊就係大海...
對面係安眠島
 我來呢到做咩呢?
之前睇我獨自生活見呢到有蠔食...咁我地順路來睇下有無得食啦~ 點不知成排蠔屋拆緊...
真係黑黑地...
無得食...唯有影下相...
TMD!!! 一粒蠔都見唔到羅...
蠔呀蠔!!!去左邊呀~~~
無得食...繼續影埋先走啦~

沒有留言:

張貼留言